گازرسانی به یکصد روستای لرستان تا پایان شهریور

کد خبر: 
۱۸۵۲
سرپرست شرکت گاز لرستان خبر داد؛

گازرسانی به یکصد روستای لرستان تا پایان شهریور

 گازرسانی به یکصد روستای لرستان تا پایان شهریور

سرپرست شرکت گاز لرستان از گازرسانی به یکصد روستای استان در نیمه نخست سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ کرم گودرزی در دیدار با مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تشریح عملکرد شرکت گاز لرستان گفت: در شش‌ماهه نخست امسال باوجود مشکلات شیوع ویروس کرونا ۱۰۰ روستای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از محیط زیست و گسترش رفاه در شهرستان چگنی، تصریح کرد:  گازرسانی به روستاهای این  شهرستان یکی از اولویت‌های شرکت گاز لرستان در سال‌جاری بوده و پیمانکاران شرکت در دو محور تشکن و شاهیوند با سرعت مطلوبی در حال اجرای پروژه گازرسانی می‌باشند.

سرپرست شرکت گاز لرستان افزود: با توجه به نامگذاری سال‌جاری بنام «جهش تولید» و نقش با اهمیت گازرسانی به صنایع در تحقق این مهم، با زیر ساختهای مناسب ایجاد شده و استفاده از ظرفیت خط ششم سراسری این شرکت آماده گازرسانی به کلیه صنایع واجد شرایط می باشد.

گازرسانی به روستاها موجب جلوگیری از تخریب جنگل‌ها می‌شود

در ادامه این دیدار نیز نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با  قدردانی از توجه شرکت گاز لرستان به مناطق محروم و روستاها گفت: گازرسانی به روستاها و مناطق محروم موجب جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و مراتع می‌شود.

مرتضی محمودوند افزود: استفاده از گاز در روستاهای محروم علاوه بر آسایش و رفاه مردم در نگهداری درختان بلوط در زاگرس  که برند بسیار ممتازی برای استان محسوب می‌شود مؤثر است و باعث نجات ثروت ملی و منابع طبیعی می‌شود.

وی در ادامه پیگیر روند گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی شد و عنوان کرد: توجه به روستاها در بحث گازرسانی مهم بوده و شایسته است که در اولویت قرار گیرد.

علی علم/

 

 

برچسب‌ها: 
شرکت گاز لرستان - کرم گودرزی - مرتضی محمودوند - نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم