کیفیت عسل لرستان مثال زدنی است

کد خبر: 
۱۴۸۰
استاندار لرستان:

کیفیت عسل لرستان مثال زدنی است

استاندار لرستان مطرح کرد: لرستان ظرفیت تولید علمی محصولات و فرآورده های حاصل از زنبورداری را دارد .

به گزارش خبرنگار زرک، خادمی به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیر کل جهاد کشاورزی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از چند طرح زنبورداری خرم‌آباد بازدید کردند .

استاندار لرستان گفت: در تولید محصولات و فرآورده های مربوط به عسل می توان از روش های نوین و علمی بهره گیری کرد و عسل با کیفیت لرستان را برند سازی کرد .

خادمی با اشاره به اینکه کیفیت عسل تولیدی لرستان مثال‌ زدنی است، اظهار داشت: آب و هوای مناسب و طبیعت لرستان‌، استعداد تولید فرآورده ها و محصولات زنبورداری را دارد و باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود .

وی در ادامه افزود: مجموعه‌های زنبور داری استان می توانند با بهره‌گیری از روشهای نوین مانند ترکیب عسل با سایر مواد غذایی و گیاهان دارویی، زمینه تولید محصولات جدید را فراهم کنند .

خادمی تولید سایر ملزومات زنبورداری را از دیگر توانمندی های استان عنوان کرد و گفت: با اتکا بر روش های علمی و استفاده از تجربیات مجموعه‌های مشابه در داخل و خارج از کشور، زمینه تولید محصولات با برند لرستان فراهم شود .

استاندار لرستان تصریح کرد: امیدواریم با ادامه روند رو به رشدی که در زمینه تولید فرآورده‌های زنبورداری شاهد هستیم، موجبات شکوفایی و رونق استان در این بخش مهیا شود .

خادمی در پایان با اشاره به مجتمع زنبورداری عالیخانی خرم‌آباد به عنوان یک مجموعه علم محور و موفق در بخش تولید عسل و فرآورده های آن، بیان داشت: این مجموعه با مساحتی بالغ بر ۷ هکتار زمینه اشتغال مستقیم ده نفر را تاکنون فراهم کرده و به دنبال تولید انبوه و برندسازی محصولات خود می باشد .

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - سید موسی خادمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم