کسب مقام سوم تیمی برق لرستان در مسابقات آمادگی جسمانی وزارت نیرو

کد خبر: 
۵۷۴۳
افتخارآفرینی ورزشکاران شرکت توزیع برق لرستان؛

کسب مقام سوم تیمی برق لرستان در مسابقات آمادگی جسمانی وزارت نیرو

کسب مقام سوم تیمی برق لرستان در مسابقات آمادگی جسمانی وزارت نیرو

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: تیم آمادگی جسمانی این شرکت با حضور در مسابقات ورزشی وزارت نیرو موفق به کسب مقام سوم شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک از روابط عمومی توزیع برق لرستان؛ مهندس مهران امیری ضمن ابراز خرسندی از کسب این مقام توسط همکاران اظهار داشت: مقوله ورزش همواره مورد تاکید مقامات ارشد وزارت نیرو، شرکت توانیر و مجموعه شرکت توزیع برق استان بوده است که در همین راستا به صورت مستمر مسابقاتی در رشته‌های مختلف در سطح کشور، منطقه و استان برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه در حوزه اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف شاهد افزایش چشمگیری بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۵۰ نفر از پرسنل ورزشکار شرکت توزیع برق استان در مسابقات ورزشی مختلف حضور یافته‌اند که نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی که حدود ۱۰ ورزشکار بوده است، نشان دهنده توجه ویژه به این مسئله می‌باشد.

 در ادامه دبیر ورزش شرکت توزیع برق استان لرستان نیز با بیان این که این دوره از مسابقات به مدت چهار روز در شهر تبریز برگزار شد، گفت: شرکت توزیع برق لرستان نیز در بخش تیمی موفق به کسب مقام سوم گردید.

محسن طیبی با اشاره به حضور چندین نفر از قهرمانان کشوری و آسیا در این دوره از مسابقات، اظهار داشت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد که خوشبختانه ورزشکاران این شرکت (آقایان حجت الله میرهادی، صحبت اله دانش نیا، محسن طیبی، رضا فرهادی نیا و روزبه خضری) با آمادگی بالا موفق به کسب این مقام شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها حاصل تلاش همکاران و حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت محترم عامل و سایر همکاران می باشد.

گفتنی است، نفرات اعزامی به این مسابقات با کسب سه مدال نقره و یک مدال برنز برای نخستین بار در تاریخ این شرکت موفق به کسب مقام سوم تیمی شدند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شرکت برق لرستان - مسابقات آمادگی جسمانی وزارت نیرو - محسن طیبی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم