کرونا در لرستان؛ وضعیت همچنان قرمز

کد خبر: 
۲۰۶۱
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد؛

کرونا در لرستان؛ وضعیت همچنان قرمز

کرونا در لرستان؛ وضعیت همچنان قرمز

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وضعیت کرونا در لرستان و ۲۳ استان دیگر همچنان قرمز است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سیما سادات لاری روز چهارشنبه (۲مهر۹۹) به آخرین آمار مبتلایان قطعی به کووید۱۹ و موارد فوت ناشی از آن در کشور اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته تا ظهر امروز بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد.

او با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۵۹۴ نفر بستری شدند، افزود: با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۲ هزار و ۷۹۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه در شبانه روز گذشته، ۱۸۴ هموطن بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: شمار جانباختگان به ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر رسید.

لاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون ۳۶۵ هزار و ۸۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین سه هزار و ۹۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون سه میلیون و ۸۲۸ هزار و ۳۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی، وضعیت کرونا در لرستان و ۲۳ استان دیگر را همچنان قرمز اعلام کرد و افزود: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد استان‌های در وضعیت قرمز کرونا هستند.

لاری بیان داشت: همچنین استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
ویروس کرونا - سیما سادات لاری - وزارت بهداشت - حوادث لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم