کاهش ۴۰درصدی تصادفات در لرستان

کد خبر: 
۳۴۵۴
فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کاهش ۴۰درصدی تصادفات در لرستان

سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از کاهش ۴۰درصدی تصادفات در لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز دوشنبه در رزمایش طرح نوروزی لرستان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، گفت: روزانه بیش از ۱۶ هزار ماموریت در استان صورت می‌گیرد همچنین نیروهای بسیجی در طرح گشت‌های رضویون نیز می‌توانند در کنار بقیه اقدامات در مطلوب بودن امنیت در نوروز کمک کند.

وی گفت: نوروز امسال چهار هزار و ۲۳۵ نفر نیرو آماده خدمات‌رسانی هستند که از این تعداد ۱۰۰ نفر گشت پیاده در محله‌ها و ۷۷۶ نفر به عنوان پلیس افتخاری فعالیت خواهند کرد.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: ۵۴۵ دستگاه وسیله نقلیه در نوروز بکار گیری شده که از این تعداد ۳۱۷ دستگاه خودرو و ۲۲۸ موتورسیکلت می‌باشد.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: همچنین ۲۱ ایستگاه پلیس در استان ایجاد می‌شود تا خدمات را بهتر بتوانند به مردم ارائه دهند، علاوه بر این برنامه  ۶۵۰ نفر نیرو در گردنه‌ها و محله‌هایی که احتمال بارش‌های برف وجود دارد مستمر می‌شوند تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.

وی، بیان کرد: کمک به کوچ عشایر و هدایت آنها به استان‌ها دیگر در دستور کار است که ایجاد امنیت برای این افراد برقرار خواهد شد و ۱۴۲ اکیپ گشت خودرویی و ۱۶ تا گشت موتوی برای این بخش فعال می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: با وجود کنترل‌هایی که صورت گرفت در نیمه دوم سال، تردد در استان ۵۲ درصد  افزایش یافته است اما تصادفات برون شهری و درون شهری ۴۰، تصادفات خسارتی ۴۵ درصد، تصادفات جرحی  ۲۷ درصد و آمار فوتی‌های تصادفات ۲۶ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - فرماندهی انتظامی لرستان - پلیس راهور ناجا - تصادفات شهری - سردار مهدیان نسب

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم