کاهشی بودن نرخ بازگشت مجدد زندانیان به زندان

کد خبر: 
۱۷۵۶
مدیرکل زندان‌های استان خبر داد:

کاهشی بودن نرخ بازگشت مجدد زندانیان به زندان

عبدالمجيد كشوري مديركل زندانهاي لرستان

مدیرکل زندان‌های لرستان از کاهشی بودن نرخ بازگشت مجدد زندانیان به زندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ عبدالمجید کشوری امروز پنجشنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با بیان اینکه در نظام زندانبانی اسلامی مفتخر به تلاش برای اصلاح رویه گذشته زندانیان هستیم از کاهشی بودن نرخ بازگشت مجدد زندانیان خبر داد.

وی اظهار داشت: در طول سالیان گذشته؛ یکی از مدون‌ترین برنامه‌های سازمانی، برنامه‌های فرهنگی بوده‌؛ چرا که کلید واژه اصلاح و تربیت بعنوان اساسی‌ترین اولویت سازمانی محسوب می‌شود.

عضو شورای قضایی لرستان تصریح کرد: محور کار فرهنگی در زندان‌ها، برنامه‌های اعتقادی و دینی است؛ اما لازم است به منظور ترغیب و تشویق بیشتر زندانیان به مشارکت در برنامه‌های سازمانی، استفاده مؤثر از دیگر حوزه‌های اصلاحی و تربیتی را مورد توجه قرار داد.

کشوری، نقش کارگزاران فرهنگی زندان‌ها در شخصیت بخشی به زندانیان را بسیار حساس توصیف و خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از همه ظرفیت‌های موجود و فراهم ساختن فضای فرهنگی مورد نیاز از طریق اجرای اثربخش تقویم فرهنگی سازمانی، جذب منابع داخلی و بیرونی از دیگر اولویت‌های کارگزاران فرهنگی بشمار می‌آید.

وی، همچنین با اشاره به شیوه فعالیت در زمان شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: متاسفانه شرایط پیش آمده به گونه‌ای است که تقریبا بسیاری از کشورها را تحت تأثیر قرار داده؛ اما در زندان‌ها می‌توان با پیروی از الگوهای تعریف شده ایمنی و بهداشتی نسبت به جلوگیری از کند شدن اقدامات اصلاحی؛ تدابیر لازم را اندیشید.

مدیرکل زندان‌های لرستان همچنین دقت در اجرای دستورالعمل‌های سازمانی، ثبت و مستند سازی به موقع برنامه‌ها و انعکاس آنها را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب‌ها: 
عبدالمجید کشوری - اداره کل زندانهای لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم