کارگران و کارفرمایانی که خط تولید و اشتغال لرستان را فعال نگه داشتند تجلیل می‌شوند

کد خبر: 
۸۵۰
درویش‌پور:

کارگران و کارفرمایانی که خط تولید و اشتغال لرستان را فعال نگه داشتند تجلیل می‌شوند

حميدرضا درويش پور

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان از تجلیل کارگران و کارفرمایانی که خط تولید و اشتغال را در روزهای کرونایی فعال نگه داشتند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، حمیدرضا درویش‌پور در نخستین جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی هفته کار و کارگر با حضور اعضای شواری هماهنگی ادارات زیر مجموعه وزارت متبوع و تشکلات کارگری در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان برگزار شد با تقدیر از جامعه پزشکی و پرستاری استان و همچنین کارگران و کارفرمایان در این روزهای شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: صیانت از جان کارگران با اقدامات پیشگیرانه در شرایط فعلی در اولویت واحدهای کار و تولید این استان قرار دارد.

وی، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال‌جاری به نام «جهش تولید» افزود: نقش کارگران در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور به‌ویژه اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی بسیار مهم و تاثیر‌گذار است و کار بزرگ حرکت چرخه‌های تولید بر عهده این قشر زحمت‌کش جامعه است که می‌بایست توجه ویژه‌ای به آن‌ها شود.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان، بر رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برای جامعه کارگری و کارفرمایی استان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های هفته کارگر امسال متفاوت با سال‌های گذشته با رعایت اصول بهداشتی و در راستای تکریم و تجلیل از کارگران برگزار می‌گردد که بیشتر آنها بصورت مجازی و از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد.

درویش‌پور در ادامه افزود: تجلیل از کارگران نمونه و به خصوص کارفرمایانی که در این برهه توانستند تولید و اشتغال خود را حفظ نموده و به تولید اقلام بهداشتی اقدام کنند یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های هفته کارگر می‌باشد.
وی یادآور شد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بصورت مجازی، تجلیل از جامعه پزشکی و پرستاری و کادر درمان، غبار روبی گلزار شهدا، کمک به کارگران بیکار شده و بیبضاعت از دیگر برنامه‌های هفته کارگر خواهد بود.

 

برچسب‌ها: 
حميدرضا درويش پور - اداره كل كار تعاون و رفاه اجتماعي لرستان - هفته كارگر - تجليل

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم