کارهای مربوط به تخلیه پادگان ۰۷ تقریبا نهایی شده است

کد خبر: 
۱۵۲۸
شهردار خرم‌آباد:

کارهای مربوط به تخلیه پادگان ۰۷ تقریبا نهایی شده است

محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه با وجود همه‌ی مشکلات، سال گذشته اتفاقات خوبی در زمینه‌ی توسعه‌ی شهر رخ داده، گفت: کارهای مربوط به تخلیه‌ی پادگان ۰۷ خرم‌آباد تقریبا انجام شده و به زودی نهایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرک؛ محمد شریفی‌مقدم در دیدار با رییس کانون کارشناسان رسمی لرستان با اشاره به اینکه مصوبه‌ی تخلیه پادگان ۰۷ را به صورت خاص گرفته‌ایم، اظهار داشت: بنا داریم از محل فروش پادگان ۰۷ خرم‌آباد، تعریض خیابان انقلاب را در دستور کار قرار دهیم.

وی با تاکید بر وجود پتانسیل ارزشمند نیروی انسانی متخصص در استان گفت: برای عبور از مشکلات و فراهم شدن توسعه‌ی زیرساخت‌ها باید از نیروهای بومی و متخصص استفاده کنیم.

شریفی‌مقدم افزود: برای عبور از مشکلات موجود و شکوفایی شهر معتقدم باید از توان و تخصص افراد بومی، متخصص و دلسوز بومی خودمان استفاده کنیم.

شهردار خرم‌آباد با تاکید بر اینکه نیروهای بومی هم با مسائل اقلیمی، فرهنگی و اجتماعی شهر آشنایی کافی دارند و هم با دلسوزی بیشتری برای شهر خودشان کار می‌کنند، بیان داشت: می‌توان با استفاده از این ظرفیت شرایط بهتری به وجود آورد.

شریفی‌مقدم وضعیت مالی و درآمدی شهرداری این شهر را ضعیف ارزیابی و تصریح کرد: هنوز با پیامدهای وقوع سیل گذشته دست به گریبان هستیم و در این زمینه هزینه‌های زیادی به شهرداری تحمیل شده است.

وی تصریح کرد: یکی از مطالبات عمومی و به حق مردم مسأله آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر است که که با توجه به افزایش سرسام‌آور قیمت قیر در این زمینه با مشکل جدی مواجه هستیم.

محمد شریفی‌مقدم بیان داشت: ما شرمنده‌ی مردم هستیم که نمی‌توانیم به آن‌ها بیشتر خدمت کنیم؛ اگرچه همه‌ی توان‌مان را وقف این کار کرده‌ایم./

 

برچسب‌ها: 
پادگان ۰۷ - خرم آباد - شهرداری خرم آباد - محمد شریفی مقدم - کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم