چهار تصفیه‌خانه فاضلاب لرستان در مدار بهره‌برداری است

کد خبر: 
۵۳۱۶
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

چهار تصفیه‌خانه فاضلاب لرستان در مدار بهره‌برداری است

چهار تصفیه‌خانه فاضلاب لرستان در مدار بهره‌برداری است

خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: چهار تصفیه‌خانه فاضلاب لرستان در مدار بهره‌برداری است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «یاسر اکبریان» امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار داشت: ۶۰ درصد از جمعیت شهری استان لرستان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد.

وی اضافه کرد: فاضلاب‌ها یکی از عوامل آلودگی محیط‌زیست هستند که آنها را به طریق بهداشتی جمع‌آوری، تصفیه و مجدداً به طبیعت بازگردانده شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: تصفیه‌خانه‌های شهر خرم‌آباد با ظرفیت ۸۴ هزار مترمکعب در روز، بروجرد با ظرفیت ۲۶ هزار، الیگودرز ۱۵ هزار مترمکعب در روز و پلدختر با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ مترمکعب در مدار بهره‌برداری هستند.

اکبریان، عنوان کرد: ساخت پنج تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای ازنا با ظرفیت ۱۱ هزار مترمکعب در روز، دورود با ظرفیت ۱۸ هزار، کوهدشت با ظرفیت ۲۶ هزار، نورآباد با ظرفیت ۱۶ هزار و الشتر شش هزار مترمکعب در روز در دست اجرا است.

وی در خصوص تأسیسات فاضلاب روستایی لرستان، گفت: همچنین تکمیل تأسیسات فاضلاب پنج روستای «کندمینه» الیگودرز، «کفراج» نورآباد، «چغابدار» و «سیاهکل» دورود، «بدرآباد علیا» و «ده محسن» خرم‌آباد جز خدمات‌دهی این شرکت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، افزود: ۲۹۵ هزار مشترک تحت پوشش خدمات فاضلاب در استان لرستان بوده و طول خطوط شبکه فاضلاب شهرهای استان هزار و ۵۰۰ کیلومتر است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شرکت آب و فاضلاب لرستان - یاسر اکبریان - تصفیه خانه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم