چشم انتظاری پروژه‌های فرهنگی لرستان برای اعتبار

کد خبر: 
۵۶۷۵
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

چشم انتظاری پروژه‌های فرهنگی لرستان برای اعتبار

چشم انتظار پروژه‌های فرهنگی لرستان برای اعتبار

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهور به لرستان اعتبارات ویژه‌ای برای زیرساخت‌های فرهنگی استان در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «سید محمود اسلامی» امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اظهار داشت: در سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی لرستان در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه تالار مرکزی خرم‌آباد در حال حاضر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در آغاز دولت این تالار حدود ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون سه مرتبه به لرستان برای بررسی تالار مرکزی سفر داشته است، افزود: در این سفر نیز بازدیدی از تالار مرکزی خواهد داشت و از مسئول اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری درخواست داشته که در ماه آتی اعتبار ویژه‌ای برای تالار مرکزی خرم‌آباد لحاظ شود.

اسلامی با اشاره به اینکه استاندار لرستان نماینده وزیر در سفرهای استانی هستند، افزود: مردم لرستان از بهترین مردم ایران هستند و استحقاق بهترین‌ها را دارند و حتماً در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان اعتبارات ویژه‌ای برای زیرساخت‌های فرهنگی استان در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به بررسی میدانی زیرساخت‌های فرهنگی استان و احصای مشکلات، گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک از تقویت بنیه فرهنگی استان‌ها پیش‌بینی‌شده است و در حال پیگیری برای تحقق و تخصیص این اعتبارات هستیم، به‌محض اینکه این اعتبارات تخصیص داده شد تمام مسائلی که وزیر ارشاد قول دادند انجام خواهد شد.

معاون توسعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مبلغی پیش‌بینی خواهد شد و در اختیار اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی به‌منظور تکمیل زیرساخت‌های بلاتکلیف در شهرستان‌های لرستان قرار خواهد گرفت، افزود: در برخی شهرستان‌های استان زیرساخت‌هایی با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت وجود دارد که بیش از ۲۰ سال از عمر آنها می‌گذرد و لازم است به سرانجام برسند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
پروژه ها فرهنگی لرستان - اعتبارات - محمود اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم