پیگیر تامین اعتبار برای گسترش مرکز درمان ناباروری لرستان خواهیم بود

کد خبر: 
۱۰۷۵
نماينده مردم خرم آباد و چگني در مجلس يازدهم :

پیگیر تامین اعتبار برای گسترش مرکز درمان ناباروری لرستان خواهیم بود

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم گفت: مرکز درمان ناباروری لرستان نیاز به گسترش دارد و ما پیگیری‌های لازم را برای تامین اعتبار این موضوع انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مهرداد ویس‌کرمی ظهر امروز در جریان بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان اظهار داشت: مجموعه جهاد دانشگاهی لرستان یکی از ظرفیت‌های استان است که باید مورد حمایت مجمع نمایندگان قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید هر چه سریع‌تر نیازهای جهاد دانشگاهی استان به ما ارائه گردد تا پیگیری‌ها و حمایت‌های لازم‌ انجام شود، تصریح کرد: از اولویت‌های اساسی جهاد دانشگاهی لرستان، دفاع خواهیم کرد.

این نماینده مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان جزو سه مرکز برتر کشور از نظر تجهیزات است که جای قدردانی دارد، اضافه کرد: در بحث اضافه شدن متخصصان به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان کمک خواهیم کرد.

ویس‌کرمی خاطرنشان کرد: این مرکز نیاز به گسترش دارد و ما پیگیری‌های لازم را برای تامین اعتبار این موضوع انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه برای پیگیری و حمایت از برنامه‌های جهاد دانشگاهی استان، قرار است با رییس سازمان جهاد دانشگاهی کشور دیدار کنیم، گفت: تاکنون دفاع خوبی از برنامه‌های جهاد دانشگاهی توسط نمایندگان استان انجام نشده است؛ در بحث مرکز درمان ناباروری هرکاری از جمله جذب اعتبار و بودجه باشد انجام خواهیم داد.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم با بیان اینکه این مرکز در راستای توسعه استان راه‌اندازی شده است؛ جهاد دانشگاهی لرستان برای ما خیلی ارزشمند است، این نهاد و مرکز درمان ناباروری از حد انتظار فراتر عمل کرده و جای تقدیر دارد، افزود: خوشحالم چنین مرکزی در استان وجود داشته که می‌تواند مشکل ناباروری هزاران زوج هم‌استانی را رفع کند و به عنوان توریسم درمانی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

ویس‌کرمی خاطرنشان کرد: کندکاری و تنبلی در استان خیانت است، اما جهاد دانشگاهی لرستان و مدیران آن تخصصی کار می‌کنند و عملکرد خوبی دارند.

وی یادآور شد: هر مدیری دوست دارد موفق باشد؛ ولی زمانی که کسی از جمله نمایندگان از او حمایت نکنند ناامید می‌شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم، با اشاره به اینکه لرستان نیاز به مدیران شجاع، خودجوش و ریسک‌پذیر دارد، ادامه داد: مدیری که برای مردم تلاش می‌کند به شرط پایبندی به ارزش‌های انقلاب، از او حمایت می‌کنیم هر چند تفکر سیاسی او با بنده متفاوت باشد.

ویس‌کرمی در پایان بر احصا مشکلات لرستان تأکید و اضافه کرد: و در راستای رفع آنها قدم برداریم./

 

برچسب‌ها: 
نماينده مردم خرم آباد و چگني در مجلس - مهرداد ويسكرمي - مركز درمان ناباروري - جهاد دانشگاهي لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم