پیش از آنکه «کرونا» مسکن مهر خرم‌آباد را سر زبان‌ها بیاندازد، کاری کنید

شهرداری خرم‌آباد با شیوع ویروس جهان‌گیر کرونا، ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری، مکان‌های پرتردد، معابر و محله‌های لاکچری مرکز لرستان را ضدعفونی کرد تا کووید۱۹ را از شهروندان متمکن دور کند؛ تا عملکردشان به چشم آید. شاید هم اینگونه نباشد بندگان خدا گذرشان به فاز۲ مسکن مهر خرم‌آباد نیفتاده است و از حال نزار آن بی‌اطلاع.
آقای شهردار! حالا که ویروس کرونا در حال یکه‌تازیست نیروهای خدوم خود را به این محله بفرستید تا با چشمان خود وضعیت اسف‌بار بهداشت آن را رؤیت کنند. کوهی از پسماندهای دامی و ضایعات استخوانی قصابی‌ها در میان مناظر دیدنی فاز ۲ مسکن مهر خرم‌آباد خودنمایی می‌کند! به طور قطع اگر به سلامت و بهداشت این محله رسیدگی نشود کرونا پیش از نیروهایتان به مسکن مهر سر می‌زند و نام این منطقه را سر زبان‌ها می‌اندازد.
آقای شهردار حواستان هست کرونا کشنده‌تر از آن است که ما فکرش را می‌کنیم. با این حال قول می‌دهم به یمن ورود نیروهایتان، تمام ساکنان فاز۲ مسکن مهر خرم‌آباد در فضای مجازی عملکردتان را در بوق و کرنا کنند. و پیشاپیش از اینکه استقبال در خور توجهی از شما و نیروهایتان توسط مسکن مهری‌ها صورت نمی‌گیرد عذرخواهی می‌کنم؛ چرا که کرونا استقبال از مهمان را هم ممنوع کرده است.

سمیه روزبهانی / پایگاه خبری زرک

فيلم: سبحان رفیعی / مخاطب زرك

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم