پیشتازی لرستان در تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا

کد خبر: 
۶۲۱۱
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان:

پیشتازی لرستان در تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا

پیشتازی لرستان در تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: استان پیشتاز در تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا در کشور است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «علی محمدی» امروز ۲۸ بهمن بیان کرد: براساس اعلام مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی، تا بیست و پنجم بهمن ماه، لرستان بهترین عملکرد را در حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی کردن مجوزها در بین استان‌های کشور داشته است.

وی اضافه کرد: طی بررسی آمار عملکرد استان‌ها در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها، تا روز بیست و پنجم بهمن ماه ۲ هزار و ۲۰۳ فعال اقتصادی در استان، مجوزهایشان را الکترونیکی کرده و شناسه یکتا دریافت کرده‌اند.

محمدی یادآور شد: پس از لرستان در استان‌های گیلان، تهران، خراسان جنوبی و اردبیل بیشترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا صورت گرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان خاطرنشان کرد: در استان لرستان، بروجرد، الیگودرز و دلفان در صدر جدول و رومشکان، چگنی و معمولان رتبه‌های آخر جدول رتبه‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.

محمدی تصریح کرد: براساس حکم ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای کاغذی باید تا پایان سال ۱۴۰۲ به مجوز الکترونیکی شناسه یکتا تبدیل شوند.

این مسئول گفت: امکان تبدیل غیرحضوری و رایگان مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا از طریق درگاه ملی مجوزها به آدرس Mojavez.ir برای صاحبان کسب و کار از مهرماه ۱۴۰۲ مهیا و عملیات تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا آغاز شده است.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
تبدیل مجوزها - شناسه یکتا - امور اقتصاد و دارایی - علی محمدی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم