پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به‌مناسبت نیمه شعبان

کد خبر: 
۶۲۶۵
نماینده ولی فقیه در لرستان؛

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به‌مناسبت نیمه شعبان

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به‌مناسبت نیمه شعبان

نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی با اشاره به نامگذاری نیمه شعبان به‌عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، این روز را به حافظان امنیت و آرامش کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد به‌مناسبت سالروز ولادت امام زمان(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

خجسته سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الامر امام مهدی‌ موعود(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) که به زیبایی با هم قرین شده، حاکی از مجاهدان و مبارزانی است که بی‌نام و نشان در حال خدمت به اسلام و مسلمین هستند.

نامگذاری این روز به‌عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نشان از اهمیت جایگاه جامعه جهادگر امنیتی و دفاعی کشور دارد، مجاهدان خاموش، مخلصانه، شجاعانه و عالمانه در میدان‌های خطیر و حساس صیانت از امنیت و آسایش کشور گام برمی‌دارند و همه باید قدردان زحمات آنان باشیم.

کارکنان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در مجموعه‌ای مقدس با تکیه بر تدابیر و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و با هوشمندی و هوشیاری، تاکنون بزرگ‌ترین حماسه‌ها را خلق کرده‌اند و این قشر به جهت گمنام بودن، در زمره مخلص‌ترین و مجاهدترین افراد جامعه قرار دارند.

بهره‌مندی نظام اسلامی از نعمت بزرگ امنیت و اقتدار در شرایط پر تهدید امروز که جای جای عالم به ویژه منطقه غرب آسیا تحت تأثیر طمع‌ورزی‌های جبهه استکبار و حامیان آنها با مخاطرات متنوع امنیتی روبه‌رو است، نتیجه مجاهدت‌ها، هم‌افزایی و مشارکت جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور و در رأس آنها سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه است.

دشمنان قسم‌خورده ملت ایران و شیطنت‌های تمام‌نشدنی سرویس‌های جاسوسی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی در صدد ضربه زدن به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اما حضور به موقع و فداکاری سربازان همیشه گمنام در دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، آرامش و امنیت و اقتدار را برای کشور و ملت به ارمغان آورده است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله نیمه شعبان، هفته گرامیداشت سربازان گمنام حضرت امام عصر(عج) را به همه جهادگران سخت‌کوش در وزارت اطلاعات، خصوصاً مدیران و کارکنان پرتلاش و با انگیزه اداره اطلاعات استان لرستان و جامعه اطلاعاتی استان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای آنان پاداش بیکران، توفیقات روزافزون، با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) را خواستارم.»

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
نیمه شعبان - نماینده ولی فقیه در لرستان - سربازان گمنام امام زمان - حجت الاسلام شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم