پرداخت اعتبار به مجریان طرح جهش تولید دیمزارهای لرستان

کد خبر: 
۶۲۷۴
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان خبر داد:

پرداخت اعتبار به مجریان طرح جهش تولید دیمزارهای لرستان

پرداخت اعتبار به مجریان طرح جهش تولید دیمزارهای لرستان

مدیرکل ستاد فرمان امام (ره) در لرستان از پرداخت ۱۰ میلیارد ریال اعتبار جهت عوامل زیان رسان به مجریان طرح جهش تولید در دیمزارهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «مجید طائف» در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای شهرستان بروجرد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای مساعدت به کشاورزان مجری طرح جهش تولید در دیمزارها، ۱۰ میلیارد ریال بابت هزینه عوامل زیان رسان در استان تخصیص و تأمین شده است.

وی تصریح کرد: عوامل زیان رسان مربوط به مبارزه با آفات و بیماری‌های محصولات زراعی از جمله حبوبات، گیاهان روغنی و علوفه‌ای است.

مدیرکل ستاد فرمان امام (ره) در لرستان خاطرنشان کرد: سقف مساعدت بابت هر هکتار دو میلیون ریال بوده که یک‌میلیون ریال آن توسط ستاد اجرایی تأمین و پرداخت شده ‌است.

طائف اضافه کرد: علاوه بر مبالغ مذکور پنج میلیارد ریال نیز جهت تأمین سموم برای مبارزه با بیماری‌های نخود در نظر گرفته شده که به‌صورت رایگان در اختیار کشاورزان مجری طرح قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در شهرستان بروجرد سطح ابلاغی ۲۳ هزار و ۵۲۳ هکتار بوده که در سطح ۱۸ هزار و ۹۵۰ هکتار اجرا شده که معادل ۸۰ درصد است.

مدیرکل ستاد فرمان امام (ره) در لرستان ادامه داد: سطح مساحی و پلیگون‌های رسم شده این شهرستان ۱۶ هزار و ۹۸۶ هکتار بوده و تاکنون ۱۱۲ کلاس آموزشی برگزار شده است.

طائف اظهار کرد: در بروجرد مراکز خدمات جهادکشاورزی ۵ مرکز و کارشناس طرف قرارداد طرح جهش ۲۹ نفر بوده و سهم این شهرستان از ادوات مرحله اول ۶ دستگاه به مبلغ ۹ میلیارد ریال بوده که به‌صورت کامل جذب شده است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
پرداخت اعتبار - طرح جهش تولید دیمزار - ستاد فرمان امام در لرستان - مجید طائف

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم