پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی رسمی سال ۹۸ برای تشکیل پرونده اقدام نمایند

کد خبر: 
۱۰۱۳
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان:

پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی رسمی سال ۹۸ برای تشکیل پرونده اقدام نمایند

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان لرستان گفت: آن دسته از پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی رسمی سال ۹۸ که هنوز تشکیل پرونده نداده‌اند، هر چه سریع‌تر اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت والیزاده افزود: با وجود اطلاع‌رسانی در این زمینه، متاسفانه هنوز تعداد معدودی از پذیرفته‌شدگان برای تشکیل پرونده به کانون مراجعه ننموده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، برای حفظ سلامت مراجعه‌کنندگان، پروتکل‌های بهداشتی مدنظر قرار گرفته و بر همین اساس تشکیل پرونده پذیرفته‌شدگان بر اساس جدول زمان‌بندی مراجعه به کانون صورت می‌گیرد تا ازدحام و تجمعی صورت نگیرد.

والیزاده بیان داشت: آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که تاکنون برای تشکیل پرونده اقدام ننموده‌اند می‌توانند پیش از پایان مهلت مقرر با مراجعه به سایت کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان لرستان به آدرس http://kkrdl.ir مدارک مورد نیاز را تهیه و به کانون مراجعه نمایند.

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان لرستان به اشاره به اینکه در آزمون سال گذشته ۱۱۰ نفر در لرستان پذیرفته شده‌اند، اظهار داشت: پس از تشکیل پرونده، زمان و چگونگی آزمون شفاهی و مصاحبه به پذیرفته‌شدگانی که تشکیل پرونده داده‌اند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

برچسب‌ها: 
کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - حجت واليزاده - آزمون - پذیرفته شدگان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم