پتروشیمی لرستان در بین سه صنعت برگزیده و سبز کشور قرار گرفت

کد خبر: 
۵۶۹۲
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان:

پتروشیمی لرستان در بین سه صنعت برگزیده و سبز کشور قرار گرفت

پتروشیمی لرستان در بین سه صنعت برگزیده و سبز کشور قرار گرفت

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: در بیست و چهارمین دوره همایش انتخاب صنایع سبز و برگزیده کشور، پتروشیمی استان ن در کنار دو صنعت از استان‌های تهران و اصفهان در بین سه صنعت برگزیده و سبز کشوری در بالاترین سطح محیط زیستی کشور قرار گرفته و موفق به دریافت لوح زرین شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «علی سالاروند» در تشریح این خبر افزود: هر ساله به پاس زحمات زیست محیطی واحد‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و معدنی کشور و در یک فرایند کاملأ علمی و تخصصی و به استناد نتایج آنالیز و سایر اقدامات منتج به رفع آلودگی‌ها و مستندات محیط زیستی قابل استناد لیست صنایع سبز اعلام و از صنایع محیط زیستی و سبز تقدیر می‌شود.

وی اعلام کرد: پتروشیمی لرستان با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان در انجام اقدامات منتج به کنترل و مدیریت آلودگی‌های صنعتی توانست حائز عنوان صنعت سبز برگزیده کشوری شود.

سالاروند انجام اقداماتی مانند راه اندازی سیستم پایش برخط (آنلاین)، رفع آلودگی‌های آب، خاک، هوا، پسماند و انجام خوداظهاری در پایش همه پارامتر‌های مؤثر در آلودگی‌های محیط زیست، ایجاد فضای سبز مناسب، استفاده از سوخت‌های پاک، مدیریت پسماند‌های تولیدی، ایجاد مراکز HSE، مدیریت فاضلاب و بازچرخانی آب و انجام مسئولیت‌های اجتماعی را از عوامل موثر در انتخاب این صنعت به عنوان صنعت برگزیده سبز کشور دانست.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
پتروشیمی لرستان - اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان - علی سالاروند - صنعت سبز

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم