وضعیت مطلوب اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای لرستان

کد خبر: 
۳۸۸۹
مدیرکل پیشین اداره کل فنی و حرفه‌ای استان:

وضعیت مطلوب اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای لرستان

محمدرضا آذرخش

مدیرکل پیشین اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: هم اکنون این اداره کل در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ محمدرضا آذرخش امروز شنبه که در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: خوشبختانه با ورود «علی اوسط هاشمی» به عنوان رئیس سازمان خدمات ارزنده‌ای را همواره شاهد بوده‌ایم که بر خود لازم می‌دانم از ایشان قدردانی نمایم.

وی ادامه داد: یکی از این خدمات را می‌توان در افزایش پرداختی‌ها به کارکنان ادارات کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان‌ها عنوان کرد.

مدیرکل پیشین آموزش فنی‌وحرفه‌‌ای لرستان افزود: با تلاش‌های مستمر رئیس سازمان، مجلس کمک مالی به این سازمان را تصویب کرد.

اختصاصی کردن درآمدها را یکی دیگر از خدمات رئیس سازمان متبوع خود برشمرد و گفت: ما به عنوان یک رویا به این موضوع می‌نگریستیم که خوشبختانه با تلاش‌های ایشان تمامی درآمد سازمان به خود سازمان برمی‌گردد.

آذرخش در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع استعفای خود با توجه به کسالت و رنج حاصل از حضور در جبهه حق علیه باطل، خطاب به حاضران گفت: ما هم رفتیم!  مثل هر آمدنی که رفتنی در پی دارد.

وی به روزهای آغازین خدمتش به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان اشاره و اضافه کرد: اولین دردی که احساس می‌شد درد گفت‌وگو بود به همین دلیل شش روز کاری هفته را به روزهای ملاقات تبدیل کردیم و در روزهای نخست بیش از ۵۰ نفر را پذیرش می‌کردیم و پای صحبت‌هایشان می‌نشستیم تا اینکه موارد به صفر رسید و حرفی ناگفته‌ای باقی نماند.

مدیرکل پیشین آموزش فنی‌وحرفه‌ای لرستان ادامه داد: خوشبختانه این اداره کل هم اکنون در وضعیت مطلوبی قرار دارد و تمامی کارکنان با هم همدل هستند.

آذرخش تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که یک اداره کل بزرگ و همدل هستیم که در سطح استان روی ما حساب می‌کنند و هر جا بحرانی بوده است به ما دستور داده‌اند و به کمک شتافتیم. 

وی با تاکید بر اینکه بزرگ آموزش فنی‌وحرفه‌ای لرستان به حدی از بلوغ رسیده است که خودش برای تعیین مدیرکل به شور می‌نشیند، خاطرنشان کرد: در این اداره کل به چای پا گذاشتن روی همدیگر دست هم را می‌گیریم که جایگاه ارزنده‌ای است و به عنوان عضو کوچکی از این خانواده بزرگ به خود می‌بالم.

آذرخش در پایان از همکارانش خواست مدیرکل جدید آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای‌ را یاری دهند تا به برنامه‌های خود و اهداف سازمان متبوع دست یابد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان - محمدرضا آذرخش

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم