وضعیت برگزاری نماز جمعه در لرستان چهارشنبه هر هفته اعلام می‌شود

کد خبر: 
۱۵۰۲
مقدمات اقامه نماز جمعه در لرستان فراهم شد

وضعیت برگزاری نماز جمعه در لرستان چهارشنبه هر هفته اعلام می‌شود

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان از آمادگی برای برگزاری نماز جمعه خبر داد و گفت: با هماهنگی ستاد کرونا، چهارشنبه هر هفته مشخص می‌شود در کدام شهرها نماز جمعه اقامه می‌شود.

به گزارش خبرنگار زرک، حجت الاسلام اصغر دانشی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خوشبختانه عامه مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند، اظهار داشت: آرام آرام بازگشایی نمازهای جمعه را در استان در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه امروز جلسه‌ای داشتیم و مقدمات ضروری برای بازگشایی نمازهای جمعه را بررسی کردیم و برای هر یک از نهادها مسئولیت‌هایی تعیین کردیم، تصریح کرد: مقدمه اقامه نهاد نماز جمعه که برکات زیادی دارد را فراهم می‌کنیم و امید داریم در لرستان شاهد برگزاری یک نماز جمعه باشکوهی همانند قبل باشیم و بتوانیم از فضائل و برکات این نماز جمعه بهره بگیریم.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان با تاکید بر اینکه هماهنگ با ستاد کرونا هستیم و دائماً آمار مبتلایان به کرونا در استان به روز گرفته می‌شود، یادآور شد: در درجه اول سلامت مردم برای ما مهم است.

حجت الاسلام دانشی خاطرنشان کرد: آمارها بررسی می‌شود و روزهای چهارشنبه هر هفته وضعیت برگزاری نمازهای جمعه در شهرهای مختلف استان مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال می‌دهیم در این هفته از وضعیت مطلوب‌تری در استان برخوردار باشیم، تصریح کرد: در حال حاضر در ۵ شهر سپیددشت، نورآباد، معمولان، پلدختر و چگنی که وضعیت سفید دارند نماز جمعه اقامه می‌شود.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان افزود: هماهنگی با ستاد کرونا برای ما خیلی مهم است و لذا بر اساس آمارهای ارائه شده در این ستاد، روزهای چهارشنبه هر هفته مشخص می‌شود در کدام شهر نماز جمعه برگزار می‌شود./

 

برچسب‌ها: 
شورای سیاستگذاری نماز جمعه لرستان - حجت الاسلام اصغر دانشي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم