وجود موانع برای اجرای چهار مصوبه سفر رئیس جمهور در لرستان

کد خبر: 
۶۶۸۰
معاون استاندار خبر داد؛

وجود موانع برای اجرای چهار مصوبه سفر رئیس جمهور در لرستان

وجود موانع برای اجرای چهار مصوبه سفر رئیس جمهور در لرستان

خرم‌آباد - معاون اقتصادی استانداری لرستان از وجود موانع برای اجرای چهار مصوبه سفر رئیس جمهور در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «سیروس ابراهیمی» امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق و در دست اجرا بودن بیش از ۹۰ درصد مصوبات حوزهٔ اقتصادی سفر رئیس‌جمهور در لرستان، اظهار داشت: در سفر رئیس‌جمهور به لرستان ۴۶ مصوبه در حوزه اقتصادی داشتیم که تا کنون ۳۳ مصوبه یعنی ۷۲ درصد آنها به‌صورت کامل اجرا شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۹ مصوبه دیگر که ۲۰ درصد آنها هستند با پیگیری‌های لازم و اعطای تسهیلات در دست اجرا و تکمیل هستند، به وجود موانع خارج از دست مجموعه دولت برای اجرای چهار مصوبه دیگر اشاره کرد.

معاون اقتصادی استانداری لرستان، افزود: این چهار مصوبه پرونده قضائی داشته و صلاحیت تعیین و تکلیف آنها در دست قوهٔ قضائیه است، لذا اصولاً طرح آنها در سفر رئیس‌جمهور تا زمانی که مشکل حقوقی دارند نباید انجام می‌شد.

ابراهیمی همچنین به بازگشت به چرخه تولید ۱۸۳ واحد اقتصادی تعطیل شده از قبل در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۵۴ واحد در بخش صنعت و معدن، ۱۲۷ واحد کشاورزی و دو واحد مربوط به بخش گردشگری هستند که با اعطای تسهیلات و رفع موانع موجود به چرخه بازگشته و فعال شدند.

وی، ادامه داد: بیش از ۱۱۵ واحد دیگر نیز که در حالت نیمه‌فعال بودند با حمایت‌های لازم از طرف دولت در لرستان فعال شدند.

ابراهیمی به سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در حوزه‌های مختلف استان اشاره کرد و گفت: از این میزان اعتبار بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزی و ریالی هستند که با پیگیری استاندار و با توزیع به‌موقع به دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان اشتغال بوده است.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - سیروس ابراهیمی - مصوبات

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم