هیچ چیز پوشیده و پنهانی در کانون وجود ندارد

کد خبر: 
۱۳۲۲
در جلسه هیأت مدیره کانون كارشناسان رسمي دادگستري لرستان مطرح شد:

هیچ چیز پوشیده و پنهانی در کانون وجود ندارد

هیچ چیز پوشیده و پنهانی در کانون وجود ندارد

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان گفت: هیچ چیز پوشیده و پنهانی در کانون وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت والیزاده در ابتدای هشتمین جلسه‌ی هیأت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه هیچ چیز پوشیده و پنهانی در کانون نیست، اظهار داشت: خوشبختانه همه چیز شفاف است و حتی مصوبات جلسات هیأت مدیره نیز بند به بند توسط روابط عمومی اطلاع‌رسانی و منتشر می‌شود.

حجت والیزاده گفت: سیاست ما این است که تک‌تک کارشناسان عزیز بی‌آنکه در کانون و جلسات کانون حضور داشته باشند در جریان همه‌ی امور آن قرار بگیرند و هیچ امر پنهان و پوشیده‌ای وجود نداشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعلام اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون ۹۸ بیان داشت: پس از اعتراض عده‌ای از شرکت‌کنندگان نسبت به شرایط آزمون و اشکالاتی که در ساختار پرسشنامه وجود داشت، شورای عالی این اعتراض‌ها را بررسی و در نهایت فهرست پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت را اعلام نمود.

والیزاده با تاکید بر اینکه کانون استان هیچ نقشی در این پروسه نداشته است، تصریح کرد: تا جایی که مقدور باشد تلاش می‌کنیم بر اساس نیاز کانون لرستان با نگاه جذب حداکثری نسبت به پذیرش این عزیزان تصمیم‌گیری کنیم.

در ادامه‌ی جلسه موضوعات مختلفی طرح و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد که یکی از این موارد انتخاب ناصر عبدالهی به عنوان مشاور حقوقی کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان بود.

استعلام و تعیین مرکز آموزشی معتبر برای برگزاری دوره آموزش مجازی برای کارآموزان از جمله مصوبات جلسه‌ی پیشین هیات مدیره بود که در این جلسه با موافقت اعضا، جهاد دانشگاهی برای برگزاری این دوره انتخاب گردید.

در ادامه این جلسه، درخواست چند تن از کارشناسان به نام‌های آقایان: مجتبی دالوند، محمدمهدی نیازی، کریم عالی‌نژاد، امیر ظرافتکار یگانه، کیارش طاهرپور و احمد مرادپور مبنی بر انتقال از شهرستان‌های استان به مرکز مورد بررسی قرار گرفت که اعضای هیأت مدیره با درخواست انتقال آن‌ها به مرکز استان  با در نظر گرفتن و رعایت مفاد نظامنامه نقل و انتقالات شورای عالی موافقت گردید.

درخواست دو تن دیگر از کارشناسان کانون لرستان به نام‌های فرید ساکی و علیرضا خرمی مبنی بر انتقال موقت به تهران هم از دیگر مواردی بود که در جلسه مطرح و مقرر گردید با اخذ تعهدنامه مبنی بر انجام ندادن کارشناسی در استان مبدأ با درخواست انتقال موقت آن‌ها موافقت شود.

در این جلسه همچنین با صدور پروانه کارشناسی برای آقایان کامران حسینی، فرزاد خنجری و کامیار رضایی موافقت گردید.

آخرین مورد مطرح شده در هشتمین جلسه‌ی هیأت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری، پرونده شکایت از یکی از کارشناسان کانون به نام [...] بود که مقرر گردید بر اساس ضوابط و مقررات، یک هفته به نامبرده مهلت داده شود تا لایحه‌ی دفاعیه‌ی خود را به کانون ارائه نماید و در غیر این صورت پرونده به دادستان انتظامی کانون ارجاع گردد./

 

 

برچسب‌ها: 
كانون كارشناسان رسمي دادگستري لرستان - حجت واليزاده

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم