هیأت‌ کشتی لرستان کرونا را «ضربه فنی» کرد

کد خبر: 
۲۵۲۶
کمک مومنانه؛

هیأت‌ کشتی لرستان کرونا را «ضربه فنی» کرد

هیأت کشتی لرستان با کمک‌های معیشتی به ورزشکاران و کشتی‌گیران لرستانی آسیب دیده از کووید۱۹، کرونا را «ضربه فنی» کرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ همایش کمک مومنانه هیأت کشتی لرستان با حضور حشمت‌الله امان‌الهی مدیرکل ورزش و جوانان استان و عبدالله عزیزپور معاون ورزشی این اداره کل، سعید داوودی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان و جمعی از رؤسای هیئت‌های کشتی شهرستان‌های استان برگزار شد.

دیگر هیأت‌های ورزشی لرستان پای کار آیند

حشمت‌الله امان‌الهی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در این همایش کمک مومنانه هیأت کشتی لرستان با تاکید بر اینکه با شیوع ویروس کرونا جامعه ورزشی استان نیز چون سایر اقشار جامعه آسیب‌های فراوانی از لحاظ اقتصادی دیده است، افزود: البته همین جامعه ورزشی همسو با بسیاری از مردم عزیز هم‌استانی، با شناسایی افراد نیازمند در حوزه ورزش استان اقدامات خوبی در این زمینه، انجام دادند که جای قدردانی دارد.

وی به مشکلات باشگاه‌های خصوصی، ورزشکاران و قهرمانان لرستان با همه گیری ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: بسیاری از باشگاه‌های ورزشی درآمد خود را تقریباً از دست داده‌اند و این نیازمند توجه بیشتر به این عزیزان است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: اقداماتی که هیأت کشتی در این زمینه انجام داده قابل تحسین است و انتظار داریم این‌گونه خدمات ادامه‌دار باشد تا به ورزشکارانی که درآمد ثابتی ندارند و حتی فاقد بیمه هستند کمک‌های بیشتری صورت گیرد.

امان‌الهی در پایان سخنان خود با قدردانی از این اقدام فرهنگی رئیس هیأت کشتی لرستان، افزود: این کار زیبای فرهنگی جای تشکر دارد و انتظار می‌رود در ماه‌های باقیمانده از سال هم‌چون دهه مبارک فجر نیز شاهد چنین حرکات و اقداماتی از سوی سایر هیأت‌های ورزشی استان باشیم و امیدواریم کمک‌های مؤمنانه هیأت کشتی لرستان همچون سازمان بسیج ادامه دار باشد.

با همدلی هیأت‌های ورزشی لرستان از کرونا به سلامت عبور کنیم

سرهنگ سعید داوودی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران لرستان هم در این مراسم گفت: با همدلی هیأت‌های ورزشی لرستان می‌توانیم از دوران منحوس کرونا به سلامت عبور کنیم.

داوودی با قدردانی از برگزاری این همایش توسط هیأت کشتی لرستان گفت: فرید بهرامی از آغاز فعالیت‌اش در کسوت ریاست هیأت کشتی لرستان بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و استفاده از توان تمامی اعضای این هیأت به ویژه پیشکسوتان این رشته تأکید داشته است.

وی، تحقق این هدف را در گرو حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان لرستان از رئیس هیأت کشتی استان دانست و خطاب به دیگر هیأت‌های ورزشی گفت: اگر همه چنین اقداماتی انجام دهند و بتوانند با شناسایی دقیق ورزشکاران نیازمند هیأت خود، کمک‌هایی به این عزیزان داشته باشند به طور قطع مشکلات کمتر خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران لرستان با اشاره به اینکه ورزشکاران و مربیان در روزهای کرونایی دچار آسیب‌های فراوان شدند، تصریح کرد: در این راستا برای مرتفع کردن مشکلات این عزیزان در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت‌های ورزشی خواهیم بود تا با همدلی بیشتر از دوران کرونا به سلامت عبور کنیم.

کمک مؤمنانه از خصوصیات پهلوانی است

عبدالله عزیزپور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان نیز در این مراسم، کمک مؤمنانه را از خصوصیات پهلوانی برشمرد.

عزیزپور با قدردانی از این اقدام فرهنگی رئیس هیأت کشتی لرستان، گفت: این کار بسیار ارزنده است، خصوصاً وقتی این اقدام توسط هیئت کشتی صورت گرفته باشد؛ چرا که همگان می‌دانند کشتی به پهلوانی و جوانمردی شهرت دارد و این کار از خصوصیات پهلوانی و جوانمردی است و امیدوارم این اقدام سرلوحه کار سایر هیأت‌های ورزشی نیز قرار بگیرد تا بتوانیم با این اقدام فرهنگی و همانطور که رهبر معظم انقلاب همواره تاکید داشته‌اند در کنار ورزشکاران از این دوران کرونایی عبور کنیم.

 

برچسب‌ها: 
کشتی - اداره کل ورزش و جوانان لرستان - حشمت الله امان الهي - عبدالله عزیزپور - کمک مومنانه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم