هنرستان ولیعصر خرم‌آباد از سرمایه‌های لرستان است

کد خبر: 
۸۹۱
سرپرست نوسازی مدارس لرستان :

هنرستان ولیعصر خرم‌آباد از سرمایه‌های لرستان است

امير غفوري نژاد سرپرست نوسازي مدارس لرستان

سرپرست نوسازی مدارس لرستان گفت: هنرستان ولیعصر خرم‌آباد یکی از سرمایه‌های استان است که از ردیف اعتبارات تعمیرات استان قسمتی از ساختمان آن را تعمیر کردیم.

به گزارش خبرنگار زرک، امیر غفوری‌نژاد، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان اظهار داشت: در ۲۰ دوره گذشته جشنواره خیرین مدرسه‌ساز تعهد آنان ۳۲۷ میلیارد تومان بوده که با این تعهد خیرین، ۴۱۱ فضای آموزشی در قالب ۱۵۵۱ کلاس درس با زیربنای ۱۶۱ هزار و ۶۶۵ مترمربع تحویل آموزش‌وپرورش داده خواهد شد.

وی از چاپ کتاب خیرین به‌صورت دادستان خبر داد و افزود: هوشمند سازی مدارس و فضاهای آموزشی، طرح از خشت تا بهشت، چشمه‌های ماندگار و طرح ۱+۱ از دیگر برنامه‌های جانبی نوسازی مدارس لرستان است.

هنرستان ولیعصر خرم‌آباد را به شکل مناسبی تحویل آموزش و پرورش می‌دهیم

سرپرست نوسازی مدارس لرستان درباره تعمیر هنرستان ولیعصر (عج) خرم‌آباد گفت: این هنرستان یکی از سرمایه‌های استان است که از ردیف اعتبارات تعمیرات استان قسمتی از ساختمان آن را تعمیر کردیم.

غفوری‌نژاد بیان کرد: همچنین از ردیف اعتبارات مقاوم‌سازی برای این پروژه تعریف خواهیم کرد تا به شکل مناسبی تحویل آموزش‌وپرورش استان دهیم.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ میلیارد تومان تا پایان اسفند سال گذشته برای سیل استان تخصیص داده شد، تصریح کرد: همچنین ۶۰ میلیارد تومان نیز از محل مدیریت منابع بحران به نوسازی استان داده شد.

سرپرست نوسازی مدارس لرستان عنوان کرد: هم‌اکنون ۳۷ پروژه در نوسازی مدارس استان تعریف کرده‌ایم که مناقصه ۳۰ پروژه آن برگزار و ۷ پروژه که از ردیف اعتبارات سیل است شرایط مناقصه آن‌ها هفته آینده برگزار خواهد شد.

پروانه نیازی / زرک

 

 

برچسب‌ها: 
اداره كل نوسازي مدارس لرستان - امير غفوري نژاد - هنرستان وليعصر - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم