هفته آینده در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی لرستان تصمیم‌گیری خواهد شد

کد خبر: 
۱۴۴۶
مديركل ورزش و جوانان استان:

هفته آینده در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی لرستان تصمیم‌گیری خواهد شد

سيد علي كريمي مديركل ورزش و جوانان لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر اینکه بازگشایی اماکن ورزشی در حال حاضر تحت‌ تاثیر کرونا قرار گرفته است، اعلام کرد: در خصوص فعالیت مجدد این مراکز هفته آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار زرک، سید علی کریمی، با اشاره به تعطیلی تمامی فعالیت‌های ورزشی در لرستان، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان، فعالیت‌های ورزشی تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی اماکن ورزشی در حال حاضر تحت‌ تاثیر کرونا قرار گرفته و هفته آینده در خصوص فعالیت مجدد این مراکز تصمیم‌گیری خواهد شد.

فعالیت رشته‌های ورزشی انفرادی نیز متوقف است

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه در برخی رشته‌های انفرادی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قادر به انجام فعالیت هستند، افزود: با این وجود به دلیل شرایط حاد کرونا در اغلب نقاط استان، فعالیت این مراکز نیز همچنان متوقف است.

کریمی بیان داشت: بازدیدها و نظارت‌های مستمر از مراکز و اماکن ورزشی از سوی اکیپ‌هایی برقرار است، ضمن اینکه تاکنون چندین واحد متخلف پلمب شده‌اند.

وی از بازسازی کامل اماکن ورزشی آسیب‌دیده از سیل در پلدختر خبر و ادامه داد: بر اساس برنامه زمان‌بندی‌ شده، بازسازی مکان‌های ورزشی سیل‌زده پلدختر تا پایان تیرماه امسال به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین به لغو تمامی میزبانی‌های ورزشی تا پایان یافتن شرایط حاد کرونا در استان اشاره و ادامه بخش عمده فعالیت‌ها را منوط به عادی شدن شرایط عنوان کرد./

مهديه مظفري

 

 

برچسب‌ها: 
اداره كل ورزش و جوانان لرستان - سيد علي كريمي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم