نگین زرین مفاخر بروجرد، شهدای این شهرستان هستند

کد خبر: 
۶۵۷۲
مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی بیان کرد:

نگین زرین مفاخر بروجرد، شهدای این شهرستان هستند

نگین زرین مفاخر بروجرد، شهدای این شهرستان هستند

خرم آباد - زرک - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نگین زرین مفاخر بروجرد، شهدای این شهرستان هستند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «اعظم روانشاد» شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد شهرستان بروجرد با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی اظهار کرد: شهرستان بروجرد با وجود هنرمندان و اصحاب شعر و فرهنگ، در همه زمینه‌ها موفقیت‌هایی داشته و در عرصه شهید و شهادت پروری نیز پیشگام بوده است.

روانشاد با تسلیت شهادت عباس صالحی روزبهانی افزود: این اقدام رژیم صهیونسیتی به طور حتم از سوی فرزندان این انقلاب بی‌پاسخ نخواهد ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین گفت: فرهنگ ایرانی، فرهنگ اسلامی و فرهنگ شهادت آنقدر در هم تنیده شده که تفکیک آنها غیر ممکن شده است.

وی افزود: شهرستان بروجرد در عرصه‌های مختلف انقلاب، دفاع مقدس، دانش آموز، هنرمند، امنیت، رسانه و عرصه مقاومت دارای شهدای صاحب نام و پرافتخاری است.

روانشاد اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با این حرکت شکست راهبردی متحمل شد و جهان اسلام و ملت ایران ذیل پرچم جمهوری اسلامی به زعامت مقام معظم رهبری برای انتقام راهبردی یکصدا شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته هنر انقلاب اسلامی هستیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدشهیدان اهل قلم مرتضی آوینی، برنامه‌های امسال با محوریت مسایل غزه و مظلومیت مردم فلسطین جریان سازی خواهد شد.

وی با محکومیت وقاحت و جسارت بی‌شرمانه رژیم جعلی صهیونیست و حمله به کنسولگری کشورمان و تبریک و تسلیت تعدادی از سربازان دلاور و سرداران پرافتخار میهن عزیزمان به ویژه شهید هم استانی صالحی روزبهانی، بر تولیدات هنرمندان در این زمینه تاکید کرد.

روانشاد همچنین سال گذشته را سرشار از موفقیت دانست و افزود: به واسطه مشارکت و حضور هنرمندان استان و به خصوص بروجرد، این اداره کل در حوزه فرهنگ و هنر و به خصوص هنرهای نمایشی توانسته است لرستان را جزو استان‌های موفق این عرصه قرار دهد.

وی اظهار کرد: امسال برنامه‌هایی برای جریان سازی در مسیر انقلاب اسلامی با حضور همه رشته‌های فرهنگی و هنری تدارک دیده شده که در این راستا انجمن‌ها و شهرستان‌ها بیش از پیش دیده شده‌اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: دیدار با هنرمندان و اصحاب هنر موجب نزدیکی بین هنر و مسئولان شده و امیدواریم در سال جاری بصورت سه ماهه این دیدارها تداوم یابد.

روانشاد با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی بیان کرد: در هفته هنر انقلاب اسلامی امیدواریم هنرمندان در راستای مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونسیتی آثار خوبی را رونمایی کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شهدای بروجرد - فلسطین - غزه - هفته هنر انقلاب - شهید آوینی - اعظم روانشاد - ارشاد لرستان - شهید روزبهانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم