نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات در لرستان اعلام شد

کد خبر: 
۵۸۵۲
رئیس ستاد انتخابات لرستان خبر داد؛

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات در لرستان اعلام شد

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات در لرستان اعلام شد

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ های انتخابیه استان لرستان در اختیار فرمانداری مرکز حوزه‌های انتخابیه اصلی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری زرک، رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به ارسال لیست نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور گفت: وضعیت بررسی صلاحیت داوطلبان از سوی فرمانداری‌ ها تا پایان امروز ۱۶ دی به آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: افرادی که نسبت به عدم تائید یا عدم احراز صلاحیت خود اعتراض دارند می‌توانند از روز یکشنبه (۱۷ دی ۱۴۰۲) به مدت ۳ روز به سامانه «داوطلب» مراجعه کنند.

یاوری افزود: نتایج اولیه بررسی صلاحیت‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز در ۴ بهمن اعلام می‌شود.

گفتنی است، ستاد انتخابات کشور، وضعیت بررسی تائید صلاحیت کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده را از طریق پیامک به ایشان اطلاع رسانی کرده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود که از مجموع یک هزار و ۶۴۹ شعبه ثبت شده در سامانه جامع انتخابات، ۸۴۴ شعبه در سطح شهرهای لرستان و ۸۰۵ شعب روستایی برای اخذ رأی مردم تعیین شده است.

یک هزار و ۱۰۱ نفر برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لرستان نام نویسی کردند که از این تعداد ثبت نام ۵۶۹ نفر قطعی شد، اما ۱۵ نفر آنها انصراف داد و بر اساس زمانبندی انجام شده تا ۱۴ دی بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت نظارت استان و با هماهنگی شورای نظارت مرکزی انجام می‌شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
انتخابات - احراز صلاحیت - ستاد انتخابات - سامانه داوطلب - شورای نظارت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم