نبود تخلف سازمان یافته در انتخابات شوراهای شهر دلفان 

کد خبر: 
۴۰۹۰
فرماندار دلفان در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه خبر داد؛

نبود تخلف سازمان یافته در انتخابات شوراهای شهر دلفان 

نورالدین درمنان فرماندار دلفان

فرماندار دلفان از نبود تخلف سازمان یافته در انتخابات شوراهای شهر دلفان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «نورالدین درمنان» در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته نورآباد به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان دلفان اشاره و تصریح کرد: در این دوره مردم بار دیگر با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزودند.

وی از هیأت‌های اجرایی، نظارتی و بازرسی و اعضای شورای تأمین به ویژه نیروی انتظامی دلفان در برپایی انتخابات سالم و امن در شهرستان قدردانی کرد و بیان داشت: ما به مردم قول دادیم از رأی شما صیانت می‌کنیم و به همین دلیل یک روز قبل از انتخابات بخاطر صیانت از آرا مصوب کردیم چنانچه در روز رأی‌گیری شاهد تخلفی باشیم نیروی انتظامی و عوامل امنیتی حق دارند آن نیروی متخلف را از آن شعبه اخراج و به دادستان شهرستان معرفی کنند.

فرماندار دلفان در ادامه با تاکید بر اینکه در پایان انتخابات گزارش و مستندی دال بر انجام تخلف به ما ارائه نشد، اعلام کرد: خوشبختانه در انتخابات ۱۴۰۰ نسبت به انتخابات دوره‌های گذشته کمترین درگیری و کمترین تنش را داشتیم و در داخل و خارج شعب، نظم و امنیت به طور کامل برقرار بود.

مخالفتی برای بازشماری صندوق ها نداشتم

درمنان یادآور شد: پس از پایان انتخابات دو روز مهلت دادیم تا شکایات را دریافت کنیم و در هیأت اجرایی مطرح شود، بنده هیچگونه مقاومت و مخالفتی در برابر بازشماری صندوق‌ها نداشتم؛ چون نه منافع محلی و نه کاندیداها را می‌شناسم تا بخواهم از آنها حمایت کنم بلکه مهمترین موردی که مد نظرم بود مسئولیت برگزاری انتخابات سالم و حق و حقوق مردم بود.

تمام آرای اخذ شده را بازشماری کردیم

وی اضافه کرد: در این انتخابات نه تعرفه‌ای اسکن شده بود و نه تخلف سازمان یافته‌ای وجود داشت، اما در برخی از صندوق‌ها شمارش کمتری صورت گرفته بود بنابراین تصمیم بر بازشماری تمام صندوق‌ها گرفتیم تا مسائل و حواشی پیش نیاید.

فرماندار دلفان ادامه داد: در بازشماری ۴۱ صندوق اخذرأی نماینده امام جمعه، دادستان، هیأت‌های اجرایی نظارت و بازرسی همه حضور داشتند و هیچگونه تخلفی از جانب کاندیداها صورت نگرفته بود و آن اشخاصی که آرا مردم را به طور عمد یا غیر عمد دستکاری کرده مقصر هستند و به طور قطع به دادستان معرفی می‌شوند و از دادستان انتظار داریم به شدت با آنها برخورد کند تا درس عبرتی برای دیگران شود، چون زحمات چند ماهه عوامل را خدشه‌دار کرده‌اند.

درمنان در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات عدیده شهرستان دلفان اشاره کرد و گفت: قطع مکرر برق یکی از این مشکلات است که برای مردم شهرستان دردسرهایی به وجود آورده که مدیر شرکت برق شهرستان لازم است برای رفع این معضل پیگیری لازم را انجام دهد تا مردم کمتر اذیت شوند.

خروج خوراک دام از دلفان ممنوع است

وی افزود: پدیده خشکسالی نیز گریبان مردم را گرفته است و دامداران بایستی نسبت به تأمین خوارک دام خود اقدام کنند تا با مشکلی مواجه نشوند و به همین منظور خروج خوراک دام از شهرستان ممنوع اعلام شده است.

نبود کشتارگاه مرغ در شهرستان دلفان یکی دیگر از مشکلاتی بود که فرماندار به آن اشاره و خاطرنشان کرد: گوشت مرغ مورد نیاز مردم از شهرهای همجوار تامین می‌شود و موضوع نبود کشتارگاه مرغ در این شهرستان را با مسئولان استان مطرح کرده‌ایم که امیدواریم این پیگیری‌ها به نتیجه برسد.

خبر: علی نجاتی/

 

برچسب‌ها: 
انتخابات ۱۴۰۰ - فرمانداری دلفان - نورالدین درمنان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم