ناکامی غواصان در یافتن فرد غرق شده در آبشار بیشه

کد خبر: 
۶۶۸۳
پازوکی خبر داد؛

ناکامی غواصان در یافتن فرد غرق شده در آبشار بیشه

ناکامی غواصان در یافتن فرد غرق شده در آبشار بیشه

جسد جوان خرم آبادی که در آبشار بیشه غرق شده بود پس از ۱۰ روز پیدا نشده است.

«مهدی پازوکی» مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در گفت و گو با زرک، از تداوم عملیات جستجو برای یافتن جوان غرق شده در آبشار بیشه خبر داد و اظهار داشت: روز سه‌شنبه، ۲۱ فروردین در ساعات ابتدایی وقوع این حادثه اکیپ غواصی سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد به محل غرق‌شدگی در آبشار بیشه اعزام شد.

وی ادامه داد: با وجود تاریکی جستجوها در همان روز حادثه برای یافتن شخصی که بعد از شیرجه زدن و قرار گرفتن در جریان آب غرق شده بود، آغاز و محل غرق‌شدگی به طور کامل مورد تفحص قرار گرفت؛ اما نتیجه‌ای نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان یادآور شد: در حال حاضر غواصانی نیز از خرم‌آباد، الیگودرز، کردستان و استان‌های هم‌جوار در حال عملیات جستجو برای یافتن جسد این جوان غرق شده هستند.

پازوکی  در خصوص اینکه چرا عملیات یافتن جسد توسط غواصان تاکنون نتیجه‌ای نداشته است؟ گفت: در این زمان از سال، آب رودخانه گل‌آلود و خروشان است و غواصی دقیق انجام نمی‌شود و جستجو کار سخت و طاقت فرسایی است. ضمن اینکه احتمال دارد به دلیل حجم و شدت آب، جسد از منطقه خارج شده باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان ادامه داد: درخواست شده است که از استان‌های دیگر غواصانی برای کمک به این محل اعزام شوند تا جسد فرد غرق شده، پیدا شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل مدیریت بحران لرستان - مهدی پازوکی - آبشار بیشه - غواصان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم