موسسه حسابرسی دعوت‌شده به کانون، گزارش «عدم اظهار نظر» ارائه داد

کد خبر: 
۲۰۰۶
حجت والیزاده در جلسه هیات مدیره کانون:

موسسه حسابرسی دعوت‌شده به کانون، گزارش «عدم اظهار نظر» ارائه داد

حجت والیزاده رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با ارائه گزارشی از وضعیت کانون اظهار داشت: موسسه حسابرسی دعوت شده به کانون پس از بررسی صورت‌های مالی، گزارش «عدم اظهار نظر» ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت والیزاده که در سیزدهمین جلسه هیات مدیره سخن می‌گفت تصریح کرد: «گزارش مقبول»، «گزارش مشروط»، «گزارش مردود» و «عدم اظهارنظر» انتخاب‌های یک موسسه حسابرسی برای ارائه‌ی گزارش حسابرسی هستند که حسب شرایطی که وجود دارد یکی از آن‌ها انتخاب می‌شود که معنایشان واضح و مشخص است.

وی با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار اداری مالی کانون عنوان داشت: در هر صورت اشکالات و ابهاماتی وجود دارد که در صدد برطرف نمودن آن‌ها هستیم و در عین حال مطمئن هستیم وضعیت در سال جاری به گونه‌ای بوده که از این به بعد در بحث مالی مشکلی نخواهیم داشت چون همه چیز بر اساس رویه‌های استاندارد، روشن و شفاف است.

والیزاده افزود: متاسفانه شناخت دقیقی از اموال و دارایی‌های کانون نداریم چون فهرست و برچسب اموال تهیه نشده و اقدام بعدی هیات مدیره انجام این مهم است.

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان گریزی به وضعیت پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۹۵ زد و گفت: فرایند تعیین تکلیف بخشی از این عزیزان که رتبه‌ی آزمون‌شان بین ۱۵۰ تا ۴۰۰ بوده منوط به گذراندن دوره آموزشی بوده که تا روی کار آمدن هیات مدیره جدید به تعویق افتاده بود که با وجود همه‌ی مشکلات از جمله شیوع کرونا، دوره آموزشی مذکور برگزار گردید.

والیزاده بیان داشت: با در نظر داشتن توازن منطقه‌ای و با لحاظ فاکتورهایی از جمله منطقه‌ی انتخابی در آزمون مربوطه، رتبه، محل سکونت و محل کار پذیرفته‌شدگان منطقه‌بندی فعالیت آن‌ها تعیین و به تصویب هیات مدیره رسید و مقرر گردید چنانچه شخصی نسبت به منطقه انتخابی‌اش اعتراض داشت مراتب اعتراض خود را به صورت کتبی با ارائه‌ی مستندات به کانون ارائه نمایند تا مورد بررسی دوباره قرار گیرد.

وی در مورد پذیرفته‌شدگان آزمون‌های ۹۵ و ۹۸ که به ترتیب در دوره آموزشی و مصاحبه غیبت داشته‌اند اظهار داشت: افراد مذکور می‌توانند با ارائه‌ی مدارک و مستندات دال بر موجه بودن غیبت‌شان، درخواست حضور در دوره و مصاحبه خود را به کانون ارائه نمایند تا در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

كرمرضا تاج مهر/

 

برچسب‌ها: 
حجت واليزاده - كانون كارشناسان رسمي دادگستري لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم