منطقه «هاگه» معمولان راه ارتباطی مناسبی ندارد

کد خبر: 
۹۶۹
امام جمعه معمولان :

منطقه «هاگه» معمولان راه ارتباطی مناسبی ندارد

امام جمعه معمولان گفت: منطقه «هاگه» به عنوان وسیع‌ترین منطقه کشاورزی در اين شهرستان است که متاسفانه راه ارتباطی مناسبی ندارد.

به گزارش خبرنگار زرک، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی که در جلسه شورای زکات معمولان سخن می‌گفت، بر کمک به نیازمندان در ماه پر فضیلت رمضان تاکید کرد و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی برای کاشت بذر خوبی‌ها است تا با پرداخت زکات مال خود، فرهنگ بخشش و انفاق در جامعه ترویج پیدا کند.

وی، پرداخت زکات را زمینه ساز فقرزدایی و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه برشمرد و گفت: پرداخت زکات مال یک وظیفه شرعی است.

امام جمعه معمولان افزود: این فریضه الهی موجب پاکی و تربیت زکات دهنده، برکت در اموال و رفع مشکلات عمرانی وآبادانی منطقه زکات دهنده می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه تقویت فرهنگ پرداخت زکات بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه را مرتفع می‌کند، تصریح کرد: منطقه «هاگه» به عنوان وسیع‌ترین منطقه کشاورزی در حوزه معمولان است که متاسفانه راه ارتباطی مناسبی ندارد و دولت باید در این زمینه تمهیدات لازم برای سهولت راه دسترسی کشاورزان بیندیشد.

وی با بیان اینکه رسیدگی و خدمت به کشاورزان موجب ایجاد انگیزه، اشتیاق و امیدواری درآنها می‌شود، یادآور شد: حضور مسئولان در بین مردم از جمله اقدام‌ها وخدماتی است که موجبات دلگرمی و نشاط مردم را فراهم می‌آورد.

 

 

برچسب‌ها: 
امام جمعه معمولان - حسن رضايي - زكات - هاگه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم