منتظر ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ هستیم

کد خبر: 
۵۰۸۲
استاندار لرستان در نشست خبری:

منتظر ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ هستیم

منتظر ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ هستیم

استاندار لرستان گفت: ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ کشوری است ومنتظر ابلاغ آن هستیم تا روند پرداخت در استان آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «فرهاد زیویار» در نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگار ما در خصوص تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ اظهار کرد: سال گذشته سهم استان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ یک هزار و صد میلیون تومان و تبصره ۱۶ هشتصد میلیارد تومان بود؛ اما امسال تسهیلات تبصره ۱۸ حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مشخص شده که تاکنون ابلاغ نشده است.

استاندار لرستان در ادامه بیان کرد: دهه فجر مقطع خاصی است که اتفاق و انقلاب بزرگی در آن به وقوع پیوسته صاحب‌نظران و نظریه‌پردازان حوزه انقلاب و تحولات اجتماعی را شگفت‌زده کرده به‌طوری که تئوری‌های مختلف در یک حدی دچار مسئله شدند و صدها کتاب به یکباره در خصوص چرایی و چگونگی انقلاب اسلامی به نگارش درآمد.

زیویار اظهار کرد: دهه فجر صرف‌نظر از واقعه بزرگی که در آن اتفاق افتاده همواره به‌عنوان یک‌فصل و ارائه کارنامه برای مدیران دولت و دست‌اندرکاران مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماحصل دو قرن مبارزه و مقابله با استعمار و استبداد است بیان کرد: اگر بخواهیم عمده خصیصه انقلاب را در یک عبارت خلاصه کنیم؛ تبدیل نتوانستن به توانستن است، گفت: خدای بزرگ را شکر گذاریم برای این استعدادی که در ذات ملت ایران گذاشته و قبل از وقوع انقلاب اسلامی هم پرتوهایی از آن تجلی می‌کرد؛ ولی با وقوع انقلاب ابعاد و اشکال دیگری پیدا کرد و به‌عنوان یک ظرفیت در قالبی برای همه آزادی‌خواهان به‌عنوان یک الگو و مرجع قرار گرفت.

استاندار لرستان از اصحاب رسانه به‌عنوان جهادگران حوزه تبیین یادکرد و افزود: وظیفه رسانه‌ها به‌خاطر پررنگ بودن بعد رسانه دررابطه‌با مردم ایران و هجمه‌های سنگینی که به ملت وارد شد، بسیار سنگین است و با همتی که به خرج داده‌اید، به‌عنوان جهادگران حوزه تبیین، وظیفه شما اگر بیشتر از بنده نباشد، کمتر نیست.

 به گزارش زرک، استاندار لرستان در این نشست به سؤالات خبرنگاران در حوزه‌های مختلف پاسخ داد. 

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
استاندار لرستان - فرهاد زیویار - نشست خبری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم