ممنوعیت جانبداری از نامزدهای انتخاباتی

کد خبر: 
۵۹۸۲
استاندار لرستان تأکید کرد؛

ممنوعیت جانبداری از نامزدهای انتخاباتی

ممنوعیت جانبداری از نامزدهای انتخاباتی

استاندار لرستان بر ممنوعیت جانبداری از نامزدهای انتخاباتی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، پنجاه‌و‌سومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و بررسی راهکارهای افزایش مشارکت در انتخابات برگزار شد.

 استاندار لرستان با تأکید بر ممنوعیت جانبداری از نامزدهای انتخاباتی افزود: رویکرد دولت و نظام اسلامی در حوزه انتخابات چهار مؤلفه مشارکت، رقابت و سلامت و امنیت است و همه دستگاههای اجرایی استان باید برای تحقق این امر مهم تلاش کنند تلاش کنند.

 فرهاد زیویار با اشاره به توزیع عادلانه شبکه‌های شهرستانی برای نامزدهای انتخاباتی توسط صدا و سیما گفت: تریبون‌هایی نیز برای تبلیغات نامزدها فراهم خواهد شد و هیچ مدیری در استان حق جانبداری از کاندیدی ندارد و به این موضوع شخصا رسیدگی می‌شود.

 مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان هم با اشاره به خریداری و نصب تجهیزات فنی برای راه اندازی کانال‌های تلویزیونی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هفت حوزه انتخابیه با ۱۲ شهرستان در استان است که این تجهیزات دریافت و نصب شده است و هم اکنون این کانالها در هفت شهرستان پخش آزمایشی می شود.

همچنین در حاشیه این جلسه پوستر جشنواره رسانه‌ای «بربلندای حضور» رونمایی شد. 

 علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، سرمقاله و یادداشت، عکس، موشن گرافیک و پادکست، مستند، کلیپ و گزارش ویدئویی مستند تا یک هفته پس از انتخابات ۱۱ اسفندماه در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۵۹۵۵۴۶۸۶ ارسال کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
انتخابات - استاندار لرستان - فرهاد زیویار - بر بلندای حضور

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم