معرفی سرپرست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد

کد خبر: 
۷۰۴۸
طی مراسمی صورت گرفت؛

معرفی سرپرست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد

طی مراسمی با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، سرپرست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، در مراسمی با حضور حجت الاسلام «علی اکبر سبزیان» سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی با اشاره اهمیت کتابخانه مرکزی، گفت: کتابخانه مرکزی یک نمونه عینی از نسل جدید کتابخانه های عمومی بوده که از بخش‌های مختلف و متنوعی تشکیل شده و امانت کتاب یک مورد از خدمات ارائه شده آن است.

«وی» ادامه داد: کتابخانه مرکزی خرم‌آباد یکی از مجهزترین کتابخانه‌های عمومی کشور بوده که بر اساس آخرین روش‌های روز دنیا تجهیز شده و بخشی از تجهیزات آن از جمله چابگر سه بعدی برای اولین بار در کشور در این کتابخانه مستقر شده است.

«سبزیان» افزود: استقبال از کتابخانه مرکزی بسیار مطلوب بوده که با گذشت ده ماه از راه اندازی آن در حال حاضر ۱۱ هزار عضو دارد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان با تقدیر از تلاش‌های سرپرست سابق و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید کتابخانه مرکزی، تصریح کرد: این کتابخانه برای آنکه به هدف مطلوب خود برسد نیازمند همراهی همه نیروها از جمله کتابداران و کارشناسان ستادی با سرپرست کتابخانه دارد.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات «میثم زندیه شیرازی»، «نصرت‌اله امیری خواه» به عنوان سرپرست جدید کتابخانه مرکزی خرم‌آباد معرفی شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان - نصرت اله امیری خواه - کتابخانه مرکزی خرم آباد - علی اکبر سبزیان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم