معرفی امکانات تبلیغاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان به هیئت بررسی

کد خبر: 
۵۷۹۹
استاندار لرستان اعلام کرد:

معرفی امکانات تبلیغاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان به هیئت بررسی

معرفی امکانات تبلیغاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان به هیئت بررسی

استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی و عمومی امکانات تبلیغاتی خود را به هیئت بررسی تبلیغات انتخابات اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی و عمومی امکانات تبلیغاتی خود را به هیئت بررسی تبلیغات انتخابات اعلام کنند.

 فرهاد زیویار در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان افزود: امکانات تبلیغاتی دستگاه‌های اجرایی و عمومی طبق قانون باید به این هیئت معرفی و چنانچه دستگاهی از این مهم تخطی کند مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

استاندار لرستان با اشاره به قانون مصوب شده‌ اخیر انتخابات در مجلس شورای اسلامی که برای نخستین بار برای نظارت بر تبلیغات کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی هیئت استانی بررسی تبلیغات پیش بینی شده، گفت: طبق این قانون در این دوره از انتخابات مقرر شده امکانات دولتی برای کاندیدا‌ها استفاده شود.

زیویار با تأکید بر ضرورت ساماندهی و نظارت بر فعالیت تبلیغاتی کاندیدا‌ها افزود: برنامه‌های هیئت بررسی تبلیغات انتخابات در کارویژه‌هایی شامل حاکمیتی و نظارتی، تبلیغات و رسیدگی به تخلفات هستند.

اعضای هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان را  رئیس هیئت بازرسی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، نماینده‌ هیئت نظارت، نمایندگان شورا‌های اسلامی استان (دو نفر)، مدیر کل فناوری ارتباطات، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان صداوسیمای استان و دبیر ستاد انتخابات استان تشکیل می‌دهند.

بر اساس اعلام دبیر ستاد انتخابات استان جلسات این هیئت تا پایان دی ماه هر دو هفته یک بار و از اول بهمن ماه تا زمان انتخابات به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
انتخابات - تبلیغات - هیئت بررسی - استانداری لرستان - فرهاد زیویار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم