معارفه نخستین بانوی حوزه مدیریت استان‌ها در لرستان

کد خبر: 
۵۳۹۶
جانشین وزیر ارشاد مطرح کرد؛

معارفه نخستین بانوی حوزه مدیریت استان‌ها در لرستان

معارفه نخستین بانوی حوزه مدیریت استان‌ها در لرستان

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان اولین بانوی حوزه مدیریتی استان‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سید «محمد هاشمی» که در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: خانم «اعظم روانشاد» اولین بانوی مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشاد و جمله مدیرانی است که پله‌پله مراحل کار و رشد را در مجموعه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای طی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این مسئولیت بی شک بار سنگینی است؛ اما باتوجه‌به سوابق کاری، فرهنگی و هنری که از خانم روانشاد سراغ داریم، به‌طورقطع از عهده این مسئولیت برمی‌آیند.

معاون وزیر ارشاد با تاکید بر اینکه خانم روانشاد در زمینه همسویی نهادهای فرهنگی در سطح استان لرستان، توانایی‌های زیادی دارد، ادامه داد: خوشحالیم که امروز نخستین مدیرکل بانو را در مجموعه مدیریتی خود داشتیم و ایشان نیز از خانواده فرهنگ و ارشاد هستند.

هاشمی اضافه کرد: این امر نشان‌دهنده پتانسیل و ظرفیت فرهنگ و ارشاد لرستان در این حوزه است و سیاست ما هم استفاده از ظرفیت نیروی انسانی ادارات استان در حوزه مدیریت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کم‌بودن توان و‌ بنیه حمایتی وزارت فرهنگ از فعالان فرهنگ و ارشاد و هنرمندان، اظهار کرد: در دولت سیزدهم برای بهبود این وضعیت تلاش‌های زیادی صورت‌گرفته و سهم فرهنگ در بودجه از ۱/۲ به ۲ درصد افزایش‌یافته است.

هاشمی گفت: همچنین همه شرکت‌ها، بانک‌ها، مؤسسات وابسته موظف شدند تا بودجه ۱ درصد خود را صرف فرهنگ کنند که البته در این زمینه هم جای کار وجود دارد.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر با موضوع گستردگی حوزه‌های متولی فرهنگ در کشور مواجه هستیم، هرچند این مسئله خود نقطه قوت است ولی مردم از ما انتظار بیشتری هم دارند.

پایان پیام /

 

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم