مشکل لرستان؛ کمبود اعتبار

کد خبر: 
۲۶۶۹
در نشست خبری مجازی مطرح شد:

مشکل لرستان؛ کمبود اعتبار

سید موسی خادمی استاندار لرستان

استاندار لرستان از کمبود اعتبار به عنوان مشکل استان نام برد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی در نشست خبری مجازی با اهالی رسانه لرستان اظهار داشت: اعتبارات بودجه ۱۴۰۰ در مجلس به صورت لایحه است که در حال حاضر به تصویب نهایی نرسیده، اما در لایحه بودجه وضع استان لرستان خوب است. 

وی با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی لرستان افزود: اعتبارات عمرانی استان در سال ۹۶ از حدود ۸۵۰ میلیارد تومان به ۱۷۰۰ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۰ رسیده که این رقم اعتبار فقط در داخل استان توزیع می‌شود و جدا از اعتبارات ملیِ استانی می‌باشد. 

مدیریت ارشد لرستان ادامه داد: در سال ۹۹ در جذب اعتبارات حدود ۷۳۷ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده که از این اعتبارات ابلاغ شده ۳۲۶ میلیارد تومان تخصیص گرفته‌ایم و بخش عمده‌ای از آن هم جذب شده است. 

خادمی با تأکید بر اینکه در جذب اعتبار به دلیل محدودیتی که در منابع، تعداد زیاد پروژه و بدهکاری به پیمانکاران وجود دارد، مشکل نداریم، اعلام کرد: مشکل ما در کمبود اعتبار است.

مردم قضاوتم کنند!

خادمی در ادامه در پاسخ به این پرسش «زرک» که استاندارهای قبلی لرستان هر کدام اثری هر چند کوچک از خودشان به جا گذاشتند؛ زیرگذرهای صابری، بام دهمرده، تعیین تکلیف کشت و صنعت بازوند ... از شما برای لرستان چه به یادگار می‌ماند، گفت: من نمی‌دانم، مردم بایدقضاوت کنند! من تلاشم این بود که پروژه‌های نیمه تمام را به نتیجه برسانم و از این جنس پروژه‌هایی که نام بردید می‌توانم خیلی را نام ببرم، ولی چه چیزی از آن به یادگار می‌ماند آن ذهن مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - سید موسی خادمی - بودجه - اعتبارات عمرانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم