مشترکان کم‌مصرف برق با «تخفیف» تشویق می‌شوند

کد خبر: 
۱۹۵۶
خودنيا:

مشترکان کم‌مصرف برق با «تخفیف» تشویق می‌شوند

مشترکان کم‌مصرف برق با «تخفیف» تشویق می‌شوند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: مشترکان کم‌مصرف با «تخفیف» تشویق می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ فریدون خودنیا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران از تخفیف ۱۰ میلیارد تومانی برای مشترکان کم مصرف برق لرستان خبر داد و گفت: به همین منظور هشت هزار تفاهم‌نامه با مشترکان از جمله کشاورزان، ادارات و صنایع منعقد شده که در صورت کاهش مصرف بین ساعات ۱۱ تا ۱۷، به آن‌ها تخفیف داده شود.

وی با بیان اینکه اقدامات تبلیغی در این راستا توسط سازمان‌های مردم نهاد آغاز شده اظهار داشت: سال گذشته چهار میلیارد تومان با این شیوه به مشترکان کم مصرف تخفیف داده شد و امسال نیز انتظار می‌رود با همکاری آنها این روند ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان تصریح کرد: هشت هزار مشترک برق با مصرف بیش از ۳۰ کیلو وات در بخش‌های اداری، عمومی، کشاورزی، صنعتی و تجاری هر ساعت رصد می‌شوند.

خودنیا ادامه داد: تلاش می‌شود امسال با تخصیص۱۰ میلیارد تومان یارانه مصرفی به مشترکان کم مصرف ضمن تشویق مردم به رعایت صرفه جویی از مبلغ بدهی آنها کسر  یا به حساب بستانکاری آنها اضافه شود.

گفتنی است ۶۲۵ هزار مشترک برق شهری و روستایی در لرستان وجود دارد و از مجموع ۲ هزار و ۸۶۴ روستای استان تا کنون ۲ هزار و ۷۱۵ مورد آن برق‌دار شده‌اند.

انتهاي پيام/

 

 

برچسب‌ها: 
شركت توزيع برق لرستان - فريدون خودنيا - صرفه جويي در مصرف برق

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم