مرگ‌های کرونا در لرستان همچنان بالا است

کد خبر: 
۳۷۰۲
استاندار لرستان:

مرگ‌های کرونا در لرستان همچنان بالا است

سید موسی خادمی استاندار لرستان

استاندار لرستان تاکید کرد: اگرچه آمارها حکایت از کاهش روند ابتلاء و بستری بیماران کرونا در استان دارد اما تعداد مرگ‌ها همچنان بالا است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سید موسی خادمی امروز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: امروز در ادامه جلسه ستاد ملی، در راستای بررسی وضعیت استان به لحاظ بیماری جلسه ستاد استانی با حضور دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های ستاد برگزار شد.

وی، اظهار داشت: گزارشات ارائه شده حکایت از آن دارد که در سطح ملی و استانی شتاب پیک کنونی در حال کندتر شدن است و روند نزولی آن نیز در برخی از استان‌ها آغاز شده است.

استاندار لرستان، تصریح کرد: البته در برخی از مناطق کشور این پیک هنوز به اوج خود نرسیده و نمودار آن در حال صعود است که ضرورت دارد دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود.

خادمی، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده یک نگرانی جدید در خصوص احتمال ورود و فراگیر شدن ویروس‌های جهش یافته موسوم به هندی، آفریقایی و دیگر ویروس‌ها به کشور وجود دارد که مواردی از آنها نیز گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هر استانی باید تمهیدات لازم را برای پیشگیری و مقابله با این ویروس‌ها به کار گیرد، ادامه داد: همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی استان و تلاش برای مهار ویروس از آن جهت بسیار مهم است که پیک کنونی سریع‌تر پایان یابد و به موج‌های جدید وصل نشود.

استاندار لرستان، عنوان کرد: اگرچه آمارها حکایت از کاهش روند ابتلاء و بستری در استان دارد، اما تعداد مرگ‌ها همچنان بالاست که امیدواریم شرایط عادی پنداشته نشود و مردم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را ادامه دهند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - کرونا - استانداری لرستان - سید موسی خادمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم