مرکز مستقل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان تاسیس می‌شود

کد خبر: 
۱۵۱۷
رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره):

مرکز مستقل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان تاسیس می‌شود

مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از تاسیس مرکز مستقل این ستاد در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، مخبر دزفولی شامگاه جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: به دنبال تاسیس مرکز مستقل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان و شهرستان خرم‌آباد هستیم.

وی افزود: برای بررسی زمینه ایجاد کار و اشتغال در لرستان و همچنین بررسی مشکلات کارخانه‌های تعطیل‌شده استان به زودی هیئت ویژه‌ای را جهت مطالعه و بررسی به لرستان اعزام خواهیم کرد.

مخبر دزفولی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌های عملیاتی بتوانیم درصد بیکاری لرستان را کاهش بدهیم.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: از جهاد هم‌جانبه کادر سلامت و درمانی و فعالیت‌های گروه‌های جهادی، جوانان مومن و انقلابی، نیکوکاران، مردم متدین، سازمان‌ها، دستگاه‌های دولتی و همچنین ستاد مشارکت‌های مردمی و نهادهای تحت نظارت دفتر مقام معظم رهبری از جمله کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل در مقابله با ویروس کرونا و رزمایش مواسات و کمک مومنانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی خدمات ستاد اجرایی فرمان امام راحل در ایجاد اشتغال، عمران و آبادانی، مدرسه‌سازی، محرومیت‌زدایی و بهداشت و درمان را موجب رضایت خداوند و گشایش در امور اقشار آسیب‌پذیر دانست و خواستار ادامه این‌گونه فعالیت‌ها در لرستان شد.

شاهرخی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در لرستان افزود: به دلیل نرخ بالای بیکاری، تورم و عدم رونق مطلوب کسب و کار خواستار تاسیس دفتر مرکزی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به عنوان یک مرکز مستقل در لرستان و شهرستان خرم آباد هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: به طور یقین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با توانایی‌های علمی و اجرایی که در همه زمینه‌ها دارد با حضورش در لرستان می‌تواند از رنج خانواده‌هایی که چند جوان بیکار دارند بکاهد و با ایجاد اشتغال، توانمندسازی و کمک به رفع مشکلات کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل شده استان امید را در دل مردم لرستان زنده کند./

 

برچسب‌ها: 
مخبر دزفولی - ستاد اجرایی فرمان امام - نماینده ولی فقیه در لرستان - سید احمدرضا شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم