مردم با وجود مشکلات اقتصادی وفادار به آرمان‌های انقلاب هستند

کد خبر: 
۶۲۰۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم با وجود مشکلات اقتصادی وفادار به آرمان‌های انقلاب هستند

مردم با وجود مشکلات اقتصادی وفادار به آرمان‌های انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه مردم با وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور همچنان وفادار به آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند، گفت: مردم وفادار ایران اسلامی تا پای جان حافظ برکات، دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهند بود.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم‌آباد با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور خودجوش و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر خواب‌های دشمنان نظام را بدون تعبیر گذاشته و اوج وفاداری خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام را به جهانیان نشان دادند.

وی با بیان اینکه مردم با وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور همچنان وفادار به آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند، گفت: مردم وفادار ایران اسلامی تا پای جان حافظ برکات، دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهند بود.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اول اسفند روز روحانیت، خاطرنشان کرد: حدود ۴ هزار شهید روحانی همراه با دیگر شهدا برای برپایی و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران در راه خدا به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: شهید رحیمی از شهدای روحانی لرستان در کسب علم جدیت لازم داشت، تجسم تقوا، مبارزه با رژیم پهلوی و ده‌ها صفات برتر داشت و این روحانی برتر از آنچنان محبوبیتی برخوردار بود که بدون هیاهو و تبلیغ به‌عنوان نماینده پلدختر لرستان انتخاب شد.

وی بیان کرد: اگر محبوبیت باشد، عموم مردم به استقبال خدمت‌گذار می‌روند، شهید نورالدین رحیمی از انسان‌هایی بود که محبوب مردم شد و در دل مردم جای داشت، آن شهید والامقام به همراه برادرش مزد تلاش و مجاهدت خود را با شهادت در راه خدا گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، بر برگزاری همایش‌ها و یادواره گرامیداشت شهدای روحانی تأکید کرد و گفت: نیاز است حوزه‌های علمیه و مراکز دینی فرهنگی در اجرای این چنین همایش‌هایی برای معرفی خدمات روحانیت به جامعه به‌ویژه نسل جوان اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، اظهار کرد: جوانان سرمایه و موتور محرکه کشور هستند و موفقیت‌های مختلف و پیشرفت کشور حاصل تلاش‌های جوانان مومن، متعهد و پرتلاش ایرانی است.

وی به سفر برخی وزرا در روزهای اخیر به استان لرستان اشاره کرد و خواستار تکمیل و احیا واحدهای صنعتی، تولیدی، تکمیل و ساخت طرح‌های عمرانی، فرهنگی و تکمیل سدها شد و یادآور شد: امید می‌رود دولت و مسئولان استان در حل مشکلات لرستان اقدامات چشمگیری انجام دهند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند، ابراز کرد: هر اقدام و عملی که منجر به تقویت نظام اسلامی و آرمان‌های امامین انقلاب و شهدا شود، حمایت از آن امری لازم و ضروری است و لذا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان از مصادیق حمایت از این آرمان‌ها است.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
آرمان های انقلاب - خطبه نماز جمعه خرم آباد - نماینده ولی فقیه لرستان - حجت الاسلام شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم