مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان معارفه شد

کد خبر: 
۱۶۷۳
در مراسمی؛

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان معارفه شد

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان معارفه شد

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان معارفه شد.

به گزارش خبرنگار زرك، امروز دوشنبه آيین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان، امیر فهمیده قاسم زاده جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و فرماندهان نظامی استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سرهنگ حجت اله ناصر پور تجلیل و سرهنگ محسن رشیدی به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان معرفی شد.

اثرات ارزش‌های ۸ سال دفاع مقدس کاملاً نمایان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در این مراسم گفت: نقش حضرت زینب (س) در حفظ و نشر ارزش‌ها و جانفشانی‌های امام حسین علیه السلام در مقابل دشمنان و رسوایی یزید بسیار مهم بود به گونه‌ای که پس از گذشت سال‌ها از حادثه کربلا، اثرات آن در روحیه رزمندگان دفاع مقدس مشهود است.

محمود ثمینی اظهار داشت: اثرات ارزش‌های ۸ سال دفاع مقدس جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، امروزه علی رغم تمام کمبودها در موضوعاتی مانند عزاداری ایام محرم و صفر توسط جوانان این مرز و بوم کاملاً نمایان است.

وی با تأکید بر اهمیت فرهنگ دفاع مقدس، تصریح کرد: ارزش‌های دفاع مقدس را به عنوان بخشی از فرهنگ کشور به نوجوانان و جوانان که آینده سازان مملکت هستند، انتقال دهیم.

معاون استاندار لرستان افزود: آثار و برکات این ارزش‌ها موجب استحکام و ایستادگی نظام انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا شده است که در مردم انقلابی ایران به خوبی دیده می‌شود.

ثمینی ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ ناصرپور و آرزوی موفقیت برای سرهنگ محسن رشیدی در ادامه راه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: اگر می‌خواهیم اهداف نظام به سمت توسعه و کمال پیش رود باید با اعتقاد راسخ نسبت به پاسداری از ارزشهای این نظام و انقلاب گام برداریم./

ايمان بيرانوند

 

برچسب‌ها: 
بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس لرستان - محسن رشيدي - مراسم توديع و معارفه - محمود ثميني - استانداري لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم