مدیران لرستان مانع توسعه هستند

کد خبر: 
۷۱۱۹
شهردار خرم‌آباد:

مدیران لرستان مانع توسعه هستند

داریوش بارانی بیرانوند شهردار خرم آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: مدیران لرستان به دنبال کسب رضایتمندی در تهران هستند که همین مساله یکی از موانع توسعه استان می‌باشد.

 

به گزارش خبرنگار زرک، «داریوش بارانی بیرانوند» شامگاه _دوشنبه پانزدهم مرداد_ در آیین تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: شهر خر‌م‌آباد مسائل و مشکلات پیچیده و زخم‌های کهنه‌ای دارد اما خبر خوب این است که زخم‌های کهنه آنقدر عمیق نیستند که در بازه زمانی سه تا چهار ساله بازسازی نشوند.

 

«بارانی بیرانوند» با اشاره به این‌که اجماع عمومی برای اعتلای نام خرم‌‌آباد در حوزه‌های مختلف رخ داده است، اظهار کرد: جامعه خبرنگاری در طول یکسال گذشته در حوزه فرهنگ سازی و اقدامات رسانه‌ای برای اینکار انجام داده‌اند و در راستای درخشش نام خرم‌اباد زحمت کشیدند

 

وی با بیان این‌که با هم افزایی و همدلی می‌شود خرم‌آباد را در مسیر توسعه هدایت کرد، افزود: موضوع نگرانی شهردار این است که اجماع و همدلی در بین مدیران استان به اندازه افکار عمومی و جامعه خبرنگاری و دیگر ارکان توسعه وجود ندارد.

 

شهردار خرم‌آباد با اشاره به این‌که مدیران استان به دنبال کسب رضایتمندی در تهران هستند که همین مساله یکی از موانع توسعه استان می‌باشد، گفت: فرصت‌های توسعه برای لرستان حق الناس هستند: اما برخی از دستگاه‌ها با مجموعه مدیریت شهری هماهنگ نیستند و همین مدیران مانع از رویدادهای خوب در استان شده‌اند.

 

«بارانی بیرانوند» بخشی نگری را جفا در حق مردم دانست و گفت: همفکری و هم افزایی قبل از اینکه در میان مردم رخ بدهد ابتدا بایستی در بین مدیران اتفاق بیافتد.

 

وی به اقدامات شهرداری در حوزه ورزش و در تامین سرانه و پشتیبانی از ورزشکاران کمتر از حوزه ورزش و جوانان کار نکرده‌ایم، ادامه داد: هم‌چنین در حوزه فرهنگی کمتر از متولیان فرهنگ کار نکردیم و حتی در خیلی حوزه‌ها با کار دسته جمعی مرزها را عبور کرده‌ایم.

 

بارانی بیرانوند شهرداری و مدیریت شهری را متولی جهانی شدن خرم‌‌آباد دانست و اظهار کرد: شان حوزه فرهنگ و هنر در لرستان را می‌دانیم، امیدواریم تعداد کسانی که مانع توسعه استان هستند کم و بر تعداد کسانی که دلسوز توسعه هستند افزوده شود.

خبر: اکبر بابایی 

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شهردار خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم