محیط زیست لرستان دستگاه اجرایی برتر در هفته پژوهش و فناوری

کد خبر: 
۵۵۵۳
زرک:

محیط زیست لرستان دستگاه اجرایی برتر در هفته پژوهش و فناوری

محیط زیست لرستان دستگاه اجرایی برتر در هفته پژوهش و فناوری

در اختتامیه هفته پژوهش و فناوری لرستان، از اداره کل حفاظت محیط زیست استان، به‌عنوان دستگاه اجرایی برگزیده و برتر در امر توسعه پژوهش و فناوری، تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، در همایش اختتامیه هفته پژوهش و فناوری لرستان از اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، به‌عنوان دستگاه برگزیده و برتر در امر توسعه پژوهش و فناوری تجلیل شد و لوح تقدیری از طرف «فرهاد زیویار» استاندار و رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان به علی «سالاروند» به‌عنوان مدير اجرایی دستگاه برتر این استان اهدا شد. 

گفتنی است، اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان به دلیل راه‌اندازی اولین خانه فناور محیط زیست کشور، تلاش برای احصاء و رفع مشکلات و چالش‌های زیست محیطی استان با به‌کارگیری فناوری‌های جدید، دانش‌بنیان و نوآور و حل چالش‌های زیست‌محیطی و آلودگی‌های صنعتی برخی از صنایع آلاینده استان به‌عنوان اولین‌ طرح‌های فناورانه مسئله محور در سطح کشور (به‌عنوان روش‌های جدید و قابل تسری به صنایع مشابه در سطح کشور) و... معرفی چند طرح فناور (حاصل فعالیت خانه فناور استان) به صندوق ملی محیط‌زیست برای تجاری‌سازی و انجام چندین طرح پژوهشی مسئله محور و... موفق به کسب این عنوان شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
پژوهش و فناوری - محیط زیست لرستان - علی سالاروند - خانه فناور

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم