لزوم گام برداشتن رئیس جمهور آینده در مسیر شهید رئیسی 

کد خبر: 
۶۸۷۱
امام جمعه خرم آباد:

لزوم گام برداشتن رئیس جمهور آینده در مسیر شهید رئیسی 

سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و خطیب جمعه خرم‌آباد

نماینده ولی فقیه در لرستان و خطیب جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: رئیس جمهور آینده باید با عملکرد انقلابی در مسیر شهید رئیسی گام بردارد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» امروز یازدهم خردادماه در جمع نمازگزاران در مصلی الغدیر با بیان اینکه ایران اسلامی با اقتدار در مسیر پیشرفت به راه خود ادامه می‌دهد، گفت: رئیس جمهور منتخب آینده نیز باید خستگی ناپذیر و با عملکرد انقلابی و جهادی در مسیر شهید رئیسی گام بردارد و مردم نیز فردی را انتخاب کنند که دانا، توانمند، متعهد به نظام و انقلاب، صالح، درستکار و ضد فساد باشد.

وی با تأکید بر اینکه فرد منتخب باید به استان‌هایی که در مقایسه با دیگر استان‌ها کمتر توسعه یافته‌اند، توجه ویژه داشته باشد، افزود: رئیس جمهور شهید در چندین جلسه از چند استان نام بردند که باید بیشتر به آنها رسیدگی شود و لرستان اولین استان بود که آمار بیکاری بالایی دارد.

نقش رهبر معظم در رویدادهای مختلف انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش رهبر معظم انقلاب در رویداد‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب نقش اساسی و محوری در عرصه‌های گوناگون نظام داشتند و توانستند کشتی جمهوری اسلامی ایران را که مورد هجمه دشمنان بود به ساحل آرامش برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین با اشاره به مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) گفت: حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) فردی دانا و روشنفکر و حامی مظلومان بودند که در تاریخ ماندگار شدند و اندیشه‌های این عالم وارسته باید الگویی برای نسل جوان باشد.

شهید رئیسی فردی لایق و صادق بود

وی در ادامه سخنانش به شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش اشاره کرد و اظهارداشت: ایشان فردی لایق و صادق بود که همواره با فساد مبارزه می‌کرد، نبود ایشان یک ضایعه بزرگ برای کشور است، اما به گفته رهبر معظم انقلاب هیچ حادثه تلخ و شیرینی نباید مانع رسیدن ملت ایران به قله‌های پیشرفت و اقتدار شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌ها، در جمع نمازگزاران یکی از کارکردهای ایام الله را تجلی قدرت خداوند و حرکت رو به جلو خواند و گفت: انقلاب اسلامی با اقتدار در این مسیر حرکت می‌کند.

شهادت رئیس جمهور در تاریخ ماندگار شد

آیت الله «احمد مبلغی» هم شهید رئیسی را فردی دلسوز، فروتن و خادم مردم دانست و افزود: شهادت این سید بزرگوار در تاریخ ماندگار شد و همه توجهات جهان به جمهوری اسلامی ایران بود.

وی اظهارداشت: رئیس جمهور شهید عزت شخصی را نه تنها در زندگی شخصی بلکه در مجامع بین المللی به کار می‌گرفت که نتیجه آن را می‌توان در بازخورد سایر کشورها مشاهده کرد.

«مبلغی» همچنین به صداقت در کلام رهبری اشاره کرد و گفت: امروز چهره خبیث و غیر انسانی آمریکا و اسرائیل برای همه مردم دنیا آشکار شده است و کشورهای منطقه نیز برای همراهی با جمهوری اسلامی ایران صف‌آرایی می‌کنند.

در پایان نماز جمعه این هفته از خانواده شهیدان «قدرت الله عین الوند»، «ابراهیم قاسمی» و«حق مراد پرور» تجلیل شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
خطبه های نماز جمعه - سید احمدرضا شاهرخی - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم