لزوم فراهم کردن زمینهٔ کمک وزیر به لرستان

کد خبر: 
۶۷۰۲
سرپرست آموزش و پرورش استان تأکید کرد:

لزوم فراهم کردن زمینهٔ کمک وزیر به لرستان

لزوم فراهم کردن زمینهٔ کمک وزیر آموزش و پرورش به لرستان

خرم‌آباد - سرپرست آموزش و پرورش لرستان بر لزوم فراهم کردن زمینه کمک وزیر آموزش و پرورش به این استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «یونس بهاروند ایرانیا» روز یکشنبه در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: احداث ۲۱۶ مدرسه ایمن و استاندارد طی ۲ سال گذشته با اولویت مناطق محروم ساخته شده که در مقایسه با ۲۰۳ مدرسه هشت سال قبل از آن، اقدام ارزشمندی است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات در لرستان هزینه شده است گفت: با مساعدت وزیر آموزش و پرورش، ۷۵۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی و کارگاهی استان در نظر گرفته شده است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: حضور وزیر آموزش و پرورش به عنوان یک نیروی جهادی و انقلابی که اهتمام ویژه‌ای نسبت به برقراری عدالت آموزشی در کشور دارد، فرصت مغتنمی برای استان است که باید زمینه را برای کمک وی به لرستانِ کمتر برخوردار فراهم کنیم.

بهاروند ایرانیا، دانش آموزان را امانت مردم در مدارس عنوان و تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا کارهای مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به‌دوراز حاشیه و سیاست زدگی دستگاه تعلیم و تربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.

وی، اولویت خود را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور دانست و افزود: باید از همه نیروهای نظامی و امنیتی، به‌ویژه سپاه پاسداران به‌خاطر عملیات تنبیهی «وعده صادق» قدردانی کنیم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
آموزش و پرورش لرستان - یونس بهاروند ایرانیا - وزارت آموزش و پرورش

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم