لرستان با تمام وجود از کشور دفاع کرد

کد خبر: 
۶۷۹۵
در یادواره شهدای عملیات حاج عمران مطرح شد؛

لرستان با تمام وجود از کشور دفاع کرد

لرستان با تمام وجود از کشور دفاع کرد

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان لرستان با تمام وجود از ایران اسلامی دفاع کرد و در این راه همه مردم لرستان از زن و مرد، پیر و جوان در صحنه جنگ حضور داشتند ‌و در حماسه‌های دفاع مقدس همیشه آماده نبرد بودند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سرلشکر «محسن رضایی»، پیش از ظهر پنج‌شنبه در یادواره شهدای عملیات غرورآفرین حاج عمران اظهار داشت: لرستان پای شهادت و دفاع از ایران ایستاده است و هرکسی می‌خواهد این استان را بشناسند به منطقه حاج عمران برود.

وی با تاکید بر اینکه اگر در جهان اسلام قیام و نهضت ایستادگی می‌بینیم از درخت تناور شهدای لرستان و ایران اسلامی است، تصریح کرد: رزم فرزندان لرستان، سلحشوری، ایثار و مقاومت رزمندگان این استان در عملیات حاج عمران، زبانزد است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: سخت‌ترین بخش‌های جنگی در منطقه حاج عمران صورت گرفت که در این عملیات ۳۵۵ نفر از رزمندگان استان لرستان به فیض سهادت نائل آمدند.

«رضایی» با بیان اینکه ما با شهادت زنده می‌شویم، معنا پیدا می‌کنیم و اقتدار به دست می آوریم، بیان‌کرد: همین تفکر رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب شد تا تیپ ۵۷ خرم‌آباد به لشکر ۵۷ تبدیل شود.

وی یادآور شد: استان لرستان با تمام وجود از ایران اسلامی دفاع کرد و در این راه همه مردم لرستان از زن و مرد، پیر و جوان در صحنه جنگ حضور داشتند ‌و در حماسه های دفاع مقدس  مردم لرستان همیشه آماده نبرد بودند.

پایان پیام/

برچسب‌ها: 
عملیات حاج عمران - محسن رضایی - مجمع تشخیص مصلحت نظام - یادواره شهدا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم