لرستانی‌ها کمبود و افزایش قیمتی در بازار شب عید نخواهند داشت

کد خبر: 
۲۴۱۳
معاون استاندار لرستان:

لرستانی‌ها کمبود و افزایش قیمتی در بازار شب عید نخواهند داشت

اسد عبداللهی معاون استاندار لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: با تصمیم کارگروه تنظیم بازار میوه و سایر اقلام شب عید براساس نُرم جمعیت استان تهیه خواهد شد و از این لحاظ کمبود و افزایش قیمتی در روزهای پایانی سال نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ اسد عبداللهی روز یکشنبه در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان گفت: این جلسه با رویکرد خرید و تأمین مایحتاج بازار در روزهای پایانی سال به ویژه شب عید برگزار شد.

وی اظهار داشت: میوه، مرغ، گوشت و کالاهای نظیر آن از اقلام اساسی بازار هستند که خرید و انبار آنها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان تصریح کرد: موضوع نظارت بر توزیع کالاهای اساسی بازار و کنترل قیمت‌ها از دیگر موارد مهم مطرح شده بود که بر آن تأکید شد.

عبداللهی افزود: با تصمیم کارگروه تنظیم بازار میوه و سایر اقلام شب عید براساس نُرم جمعیت استان تهیه خواهد شد و از این لحاظ کمبودی در روزهای پایانی سال نخواهیم داشت.

وی تأکید کرد: جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و کنترل بازار به منظور رفاه شهروندان با تدابیر لازم توسط دستگاه‌های مجری اندیشیده می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های مجری مکلف به تأمین و توزیع میوه، معرفی مباشرین خرید و تعیین جایگاه‌های توزیع با نرخ مصوب دولتی برای مصرف کننده خواهند بود.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
اسد عبداللهی - استانداری لرستان - کارگروه ستاد تنظیم بازار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم