لرستان؛ قطب صنعت چاپ غرب کشور

کد خبر: 
۲۴۴۰
فتایی در یازدهمین جشن صنعت چاپ لرستان:

لرستان؛ قطب صنعت چاپ غرب کشور

لرستان؛ قطب صنعت چاپ غرب کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طی دو سال اخیر توان صنعت چاپ استان افزایش یافته و شاهد رشد ۲۳ درصدی در زمینه تجهیزات و ماشین آلات این صنعت بوده‌ایم که لرستان را به قطب این صنعت در غرب کشور مبدل ساخته است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ احمد حسین فتایی در یازدهمین جشن صنعت چاپ لرستان که در تالار ماه حوزه هنری این استان برگزار شد، ضمن تبریک هفته پژوهش، با اشاره به پیشینه روشن تمدن در لرستان، ابراز داشت: لرستان در حوزه فرهنگی و هنری از پیشینه روشن تاریخی برخوردار است که دیوارنگارهای میرملاس و هومیان و کاوش‌های غار کلدر بخشی از این تمدن را به تصویر می‌کشد.

وی افزود: سربازان فرهنگ و هنر لرستان در وضعیت سخت کنونی با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی، سنگر خویش را خالی نگذاشته و در زمانی که به گفته رهبر معظم انقلاب «کشور در جنگ نرم و جنگ اقتصادی با دشمنان نظام به سر می‌برد» با تمام توان در مسیر توسعه فرهنگی استان گام برمی‌دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در نزدیک به دو سال گذشته توان صنعت چاپ استان معادل ۲۸/۵ ورق افزایش یافته و شاهد رشد ۲۳ درصدی در زمینه تجهیزات و ماشین آلات چاپ بوده‌ایم که لرستان را به قطب این صنعت در غرب کشور مبدل ساخته است.

وی سپس به حمایت گسترده از فعالان و تلاشگران صنعت چاپ استان اشاره کرد و گفت: جای خرسندی است که امروز شاهد حضور بانوان توانمند لرستانی در این عرصه و همچنین در حوزه نشر هستیم که می‌تواند خلاقیت و مسئولیت پذیری در این زمینه‌ها را افزایش دهد.

سجاد شفیعی/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان - احمد حسین فتایی - صنعت چاپ

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم