قول می‌دهیم تا سفید شدن وضعیت در کنار مردم دلفان باشیم

کد خبر: 
۱۲۵۳
سرهنگ دالوند:

قول می‌دهیم تا سفید شدن وضعیت در کنار مردم دلفان باشیم

سرهنگ علی دالوند فرمانده سپاه دلفان

فرمانده سپاه دلفان گفت: قول می‌دهیم تا سفید شدن وضعیت در کنار مردم دلفان باشیم.

سرهنگ پاسدار علی دالوند شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک؛ با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در دلفان، اظهار داشت: بسیحیان و گروه‌های جهادی از ابتدای بحران کرونا در کنار مردم شهرستان بودند و‌ نگذاشتند آنها تنها باشند؛ امروز نیز در کنار مردم دلفان خواهد ماند تا دردها و مشکلات مردم کاهش یابد.

وی افزود: در مرحله نخست هرجا که نیاز بود بسیج وارد شد و با افتخار وظایف محوله را انجام داد که از جمله می‌‌توان به مشارکت در طرح غربالگری، کنترل ورودی و خروجی شهر، عملیات ضدعفونی کردن معابر شهر و روستا، ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و گان و توزیع رایگان تولیدات میان مردم و برگزاری رزمایش مواسات  و‌ همدلی اشاره کرد.

فرمانده سپاه دلفان یادآور شد: با توجه به وضعیت قرمز در دلفان به مردم قول خواهیم داد که در کنارشان خواهیم ایستاد و هر اقدامی که نیاز باشد انجام خواهیم داد.

دالوند افزود: بسیجیان عضو پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی بار دیگر با ساماندهی فعالیت‌های خود را از سر خواهند گرفت و در مرحله نخست عملیات ضد عفونی معابر شهر و روستا و توزیع اقلام بهداشتی را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: بسیج خدمتگزار مردم است و هر اقدامی که نیاز باشد با افتخار انجام می‌دهد لذا آمادگی خود را برای همکاری با مدیران ادارات سطح شهرستان اعلام می‌کنیم.

فرمانده سپاه دلفان بیان کرد: شکی نیست بخش مهمی از موفقیت برای کنترل بیماری کرونا به همکاری مردم بستگی دارد، لذا امیدواریم شهروندان با درخانه ماندن، رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی، مسئولان بهداشت و درمان را یاری کنند.

دالوند خاطرنشان کرد: از ظرفیت بسیج برای اطلاع رسانی، فرهنگ‌سازی و تشویق و ترغیب مردم برای عمل به توصیه‌های بهداشتی استفاده خواهد شد./

علی معظمی گودرزی

 

برچسب‌ها: 
فرماندهی سپاه دلفان - سرهنگ علی دالوند - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم