فعالیت ۱۲ واحد پرورش شترمرغ در لرستان

کد خبر: 
۲۲۴۷
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان:

فعالیت ۱۲ واحد پرورش شترمرغ در لرستان

فعالیت 12 واحد پرورش شترمرغ در لرستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اعلام فعالیت ۱۲ واحد پرورش شترمرغ در این استان بر لزوم تشکیل تعاونی پرورش دهندگان شترمرغ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ اسفندیار حسنی ‌مقدم که به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحد پرورش شترمرغ یک‌هزار قطعه‌ای بخش ویسیان حوزه عمل جهاد کشاورزی شهرستان چگنی به این شهرستان سفر کرده بود بر لزوم تشکیل تعاونی پرورش دهندگان شترمرغ در استان به منظور رفع مشکلات این قشر از تولیدکنندگان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۲ واحد پرورش شترمرغ با ظرفیت ۴ هزار و ۱۰۰ قطعه در استان فعالیت دارند مزیت عمده واحدهای پرورش شترمرغ را تنوع تولید، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال جدید، کیفیت مطلوب گوشت تولیدی و مقاوم بودن این نوع پرنده و سازگاری آن با اقلیم های مختلف برشمردند.

در ادامه فرماندار شهرستان چگنی به بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان اشاره کرد و بر اجرای مصوبات شورای کشاورزی شهرستان چگنی تاکید نمود.

در پایان حسنی‌مقدم و هیئت همراه از پل در حال احداث مربوط به جاده بین مزارع دوگر ویسیان بازدید کردند.

در این دیدار ترابی‌نژاد فرماندار شهرستان چگنی، نجیب زاده‌معاون بهبود تولیدات دامی، فریدونی مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و مهندس نامداری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چگنی اسفندیار حسنی مقدم را همراهی کردند.

جمشید سپهوند/

 

برچسب‌ها: 
پرورش شترمرغ - سازمان جهاد کشاورزی لرستان - اسفندیار حسنی مقدم - شهرستان چگنی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم